Obiectiv Jurnalul de Tulcea - Citeste ce vrei sa afli.
Vineri, 03 Septembrie 2010
Banner
Main Menu
Trimite pagina prin Yahoo Messenger! title= Trimite pagina prin Yahoo Messenger!
Translator
English French German Spain Italian Dutch
Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
eedivers

De ce se agită atât de tare „domnul 73%” ? Hogea descarcă tot în Drăniceanu. Dar când se va anunţa liberalul...? Imprimare Email
( 3 Votes )
Scris de N.A.   
Miercuri, 28 Iulie 2010 12:39

     Proiectul politic Dan Drăniceanu cu care PSD-ul tulcean a spart gura târgului, despre care, însă, liderul PDL municipal şi primar Constantin Hogea avea informaţii vagi încă de la coacere, i-a sucit acestuia minţile. Contrar aparenţelor de om numai zâmbet, în realitate Hogea e un om speriat. Speriat de numele acestui proiect Dan Drăniceanu. Şi, credem, de viabilitatea lui în perspectiva confruntării electorale pentru ale­gerile locale din 2012. Nu credem că actualul primar pedelist se teme de confruntare, pentru că a trecut prin două, cu succes, dar credem că de contracandidatul Dan Drăniceanu, într-adevăr, se teme şi el ştie foarte bine de ce. Ne-am fi aşteptat la o luptă pe plan politic, pe care eventual să o înceapă, deşi nu e momentul, or Hogea, înfierbântat, s-a repezit din start la gâtul ziarului Obiectiv, de la care Dan Drăniceanu şi-a dat demisia din momentul angajării sale politice. Şi trage cu toate armele în ceea ce el îşi închipuie a fi instrumentul lui Drăniceanu în lupta politică. Uzând de puteri discreţionare. Îmbătat de putere, actualul primar pedelist calcă în picioare tot ce a mai rămas presă locală care nu-i cântă în strună. Am mai scris despre abuzurile sale privind libertatea presei pe teritoriul municipiului pe care îl confundă cu propria-i feudă, despre ridicarea unor chioşcuri de difuzare cu contracte în regulă. Nimic nu contează, decât interesul lui şi al grupurilor de interese. Suntem victime colaterale (ziarul Obiectiv)- spune Hogea, afişând un zâmbet larg. Ei, asta ne-a mai liniştit. Dar tot n-am înţeles de ce, cu doi ani înainte de alegeri, Hogea descarcă tot în contracandicatul Drăniceanu. Dar, când se va anunţa contracandidatul liberal, cu ce gloanţe mai trage ? Sau poate că oricare altul nici nu mai contează ?! Şi asta-i adevărat. Un primar de 73% într-atât de tare s-o fi băgat pe mânecă  încât să creadă că două-trei chişcuri de ziare din centru, cu contracte în regulă, dar fără program de lucru afişat, îi stau de-a curmezişul în triumfalu-i  drum spre al treilea mandat?

Comentarii (39)Add Comment
ivancenco
cu privire la cacaua in care a-ti intrat
scris de ivancenco, iulie 28, 2010
stimati tovarasi( acum pot sa va numesc asa ) daca aveti nevoie de hotaririle judecatoresti cu hogea ....contracost binenteles .... se face ......cind noi eram in salile de judecata voi va laudati ca beti cafeaua cu hogea...........cind se ridicau chioscurile acum ...........va gidilati intre degetele mari de la picioare........ acum va venit rindul ....

si apropo astia sint specialisti pe care psd ii are in mineca..............
Ioana D.
Si apoi?
scris de Ioana D., iulie 29, 2010
Cred ca orice om normal la cap se teme de un contracandidat - fie el Ionescu, Popescu sau Draniceanu. Nu stiu la ce lupta politica va asteptati, pentru ca deocamdata directorul dumneavoastra (povestea aia cu demisia serviti-o la gradinita de copii) este cel favorizat, poate scrie cu manuta dumneavoastra ce-i trece prin cap, fara ca Hogea sau altul sa se poata raspunde ca n-are unde.
Intrebarea (pe care sigur echipa de redactie si-o pune, daca mai are un minim bun-simt) este urmatoarea: ce se va alege de Draniceanu (un bun ziarist) daca "proiectul" esueaza? Va mai fi el jurnalist? Evident, nu, pentru ca nimeni, niciodata, nu-l va mai crede altceva decat este - un om de partid.
Plangeti soarta presei, cu pumnul in gura pus de administratie, cu reguli si taxe care ii impiedica libertatea. Eu intreb ce fel de presa este asta care are actionari si candidati de partid? Cine poate avea incredere intr-un asemenea ziar, in impartialitatea lui? Indiferent ce se va intampla la alegeri (unde e greu de crezut ca va ajunge si dl. Draniceanu sa candideze, totusi), ziarul dvs. va fi intotdeauna subiectiv, partinic, un teatru de razboi de partid, nu un spatiu al informarii corecte de care are nevoie un cititor. Pacat de anii de inceput, unde interesele dvs. erau macar mascate inteligent.
Si, in final, pentru curiozitatea publica, daca dl. Draniceanu a demisionat, din ce va trai pana se alege primar??? Din donatii de la PSD? Din leafa nevestei (jenant!!!!)? Din alocatia copilului? Daca tot vrea sa reprezinte interesul public, atunci sa ne povesteasca si noua ce afaceri aducatoare de bani are. Nu ne povestiti de "acumulari", pentru ca nu e cazul. Sau daca este, sa le probeze provenienta - speram - licita.
coco
Foarte , foarte interesant!!!
scris de coco, iulie 29, 2010
Teribil de interesanta postarea dnei Ioana D!!! Cat se poate de "la obiect". Dar precis replica Obiectiv-ului (!?) va fi si mai interesata! De urmarit...
coco
...scuze
scris de coco, iulie 29, 2010
... am vrut sa scriu "interesanta" si a iesit altceva. Dar chiar "interesata" sa fie si tot este de urmarit...
lucifer
ioana, esti idioata! Ca si tot PDL-ul vostru
scris de lucifer, iulie 29, 2010
Ioana D, esti idioata! Sau mai bine zis in spatele acestui nume se ascunde toata mizeria potocalie care a amagit poporul roman din 2008 incoace. Rusine PDL, rusine Boc, Rusine Basescu! Si da, rusine si voua pedelisti de 13% de la Tulcea, cu Hogea si lacheii lui. Va fuge pamantul de sub picioare? Va e fricaaaa? Pai sa va fie!
Dan Draniceanu nu este primul ziarist care a ales arena politica pentru binele comunitatii in care traieste. Inaintea lui a fost Mazare la Constanta, iar Radu Mazare chiar a facut din Constanta un oras de toata frumusetea. Nu ca Hogea care a spoit blocuri si a transformat de sase ani Tulcea in santier. Ce a facut Hogea in 6 ani e doar pe jumatate sau pe sfert din cat putea sa faca. Mai devreme sau mai tarziu vor iesi la suprafata toate matrapazlacurile lui.
Tulceni, fiti destepti! PDL e pe duca si nu mai pupa guvernarea din 2012 incolo. Alegeti Hogea si Tulcea va merge iar contra curentului. Sa il vad atunci pe maretul Hogea reales cu guvernare PSD cat de mic si neimportant va fi. Asa cum e si in realitate: mic-pitic si pe zi ce trece mai neimportant.
Ioana D.
Pacat!
scris de Ioana D., iulie 31, 2010
Domnule Lucifer, pacatul mare este ca dl. Draniceanu va fi sustinut (si) de indivizi cu un asemenea limbaj suburban.
Daca un punct de vedere este taxat cu "esti idioata", nu stiu cum ar putea arata o dezbatere de idei in partidul pe care il sustineti.
Nu am nicio legatura cu "mizeria portocalie", nici cu cea rosie. Intre "mai, animalule", "tiganca imputita" si "esti idioata" nu este, din pacate, nicio diferenta.
tulcea
PT LUCIFER
scris de tulcea, august 01, 2010
IN PRIMUL RAND ,DRAGII MEI SI CAND SPUN ASTA MA REFER LA CEI DIN PSD SI DAN DRANICEANU....HOGEA CONSTANTIN A FOST SINGURUL PRIMAR SI PRIMUL DIN TULCEA CARE A READUS ORASUL LA STADIUL DE ORAS TURISTIC, SUNTETI TOTI ORBI SI MARTALOGI DACA NU PUTETI OBSERVA SCHIMBARILE MARETE DIN ORASUL NOSTRU TOTUL A INCEPUT CU BLOCURILE SI S-AU FINALIZAT CU PROIECTE MARETE -CIUPERCA,PIATA CIVICA,VA URMA FALEZA SI MULTE ALTELE.ASA CA BAI DANE D TERMINA SA MAI IMPROSTI CU NOROI IN STANGA SI DREAPTA SI TINETI CATEII SI PUPINCURISTII IN LANT! CE ITI STA PREA BINE IN MERTZANUL ALA SI IL VREI DECORAT CU CHEIA CUMVA???:>:>:>SI SPRE UIMIREA VOASTRA HOGEA VA LUA SI MANDATUL DIN 2012. OAMENII VOR VOTA OMUL NU PARTIDUL CU TOATE CA LA ORA ACTUALA TOTI AU CEVA CU PD-L. ASA CA SA VA VAD ATUNCI CINE SE VOR FACE MICI SI VOR DISPAREA ?HOGEA SAU TU DANE?????smilies/smiley.gif))
tulcea
PT MARTALOGII DE LA OBIECTIV SI DAN!
scris de tulcea, august 01, 2010
IAR PENTRU CEI DIN ZIARUL OBIECTIV........SUNTETI ATAT DE JALNICI CU ARTICOLELE ASTEA PRIN CARE IL ATACATI PE HOGEA,SI TOTODATA CATEI ACTIONATI LA ORDINUL LUI DAN D.SI BUNICAMEA CARE NU ARE CARTE SARACA SI-AR DA SEAMA CA ATI AJUNS LA STADIUL DE DISPEARRE POLITICA....INCERCAT SA PROSTITI CAT MAI MULTA LUME..CEEA CE FACETI VOI BA MARTALOGILOR SE NUMESTE DISPERARE!!!! SI PROFITATI DE PE URMA ACTUALULUI SISTEM.DAR DEGEABA IN LOC SA ATRAGETI VOTURI DIN CONTRA DANE ...ITI FACI O RECLAMA NEGATIVAsmilies/smiley.gif)) O ANTICAMPANIE ....INVATA DE LA MOCANU ....CA EL STIE MAI BINE CE A FACUT SI UNDE A AJUNS ACUMsmilies/smiley.gif)),SFATUL MEU SI AL MULTORA ESTE SA VA GASITI UN JOB DE PE ACUMA CA S-AR PUTEA SA DISPARETI DEFINITIV CA ZIAR DIN 2012smilies/smiley.gif))
dandraniceanu
pt ioana d, cu consideratie
scris de dandraniceanu, august 01, 2010
Va inteleg si va respect punctele de vedere....Inteleg ca va framanta total dezinteresat, intr-un mod superior, filosofic, traiectoriile mele in viitor , in plan profesional si politic.Am sa incerc sa va linistesc un pic tenebrele absconse ale viitorului meu, de care inteleg ca sunteti lipita afectiv si gnosiologic. Fara pretentia de a va descongestiona psihologic , am sa incerc doar sa aprind o lanterna mica in intunericul de nepatruns al intrebarilor fara raspuns.
Ma onoreaza aprecierea dvs privind calitatile mele de ziarist, drept pentru care o sa-mi permit sa va raspund frust: pe 24 iulie, cand am fost ales presedinte al organizatiei municipale a PSD Tulcea s-a incheiat cariera mea de jurnalist. Am inteles multe despre politica in cei 20 de ani de presa si, cu permisiunea dvs, o sa-mi permit sa folosesc experienta acumulata.Cum? Veti vedea !
Colegii mei, intr-un editorial publicat saptamana trecuta, si-au exprimat sustinerea pentru cel alaturi de care au fost, editorial si omeneste vorbind, timp de foarte multi ani! Scuzati-le impertinenta si lipsa impartialitatii pe care o clamati!Asta e!!!! Dupa atatia ani de "impartialitate" favorabila pdl (care v-a placut, nu-i asa?!) colegii mei au ales sa ma sustina pe mine, cel cu care au construit cel mai bun cotidian tulcean, Obiectiv!! Intre noi fie vorba - sa nu mai spuneti cuiva, e un secret -nu exista impartialitate in presa romaneasca...Obisnuiti-va cu acest crud adevar!!!
In ceea ce priveste suportul meu financiar, o sa va dezamagesc, fapt pentru care imi cer scuze anticipat. Nu am averi, nu am conturi pline, nu am acumulari! Tot ce am- si asta imi ajunge, pe cuvant -e la vedere, transparent, si le-am dobandit prin forta mintii mele, cu ajutorul colegilor si a familiei.Daca o sa fiti de acord o sa-mi permit sa mai castig bani in continuare de la ziarul pe care l-am construit, scriind, din cand in cand, niste editoriale, niste puncte de vedere....Da, sunt actionar majoritar la ziar, si imi cer scuze pentru aceasta aroganta.Daca dorinta dvs va fi sa arunc la ghena de gunoi a istoriei tot ceea ce am construit pana acum, sigur, ma voi conforma.Daca va fi nevoie voi imbraca haina calugariei, imi voi agata o pancarta pe care voi scrie "candidez la Primarie" si voi apela la colt de strada la mila pdl-ului!..Ce nu fac eu pentru ca dvs sa fiti eliberata de stresul chinuitor al intrebarilor dezinteresate privind viata mea....Cu placere!
Si inca ceva! Inteleg ca va indoiti in ceea ce priveste candidatura mea in 2012, adica, sa fiu mai exact,nu credeti ca voi ajunge in acel moment, ca voi obosi pe drum...Va respect si acest punct de vedere...Eu va intreb. dar daca chiar voi candida veti vota cu mine? De ce spun asta: pentru ca in acel moment, nu-i asa, toate angoasele vi se vor spulbera, toate intrebarile vor avea raspuns si, in fata unor argumente rationale, eficiente, va trebui sa acceptati ca ati gresit....
Haideti, spuneti "da"!...ce? va doare gura sa ma mintiti? Pe dvs nu v-au mintit atata?

P.S....Sa stiti ca eu chiar sunt Dan Draniceanu, cel de care va indoiti ca isi poate asuma atatea responsabilitati...Ce spuneti..? Facem schimb de sinceritati in ceea ce priveste identitatea , aici, pe net?

smilies/wink.gif
Ioana D.
Cu aceeasi consideratie!
scris de Ioana D., august 01, 2010
Domnule Draniceanu, eu va multumesc sincer ca v-ati facut timp duminica sa-mi raspundeti.
Eu cred ca sunteti chiar dumneavoastra, de ce va indoiti asupra identitatii mele real declarate? De ce credeti ca un alt punct de vedere decat al dumneavoastra nu poate veni DECAT de la Hogea sau PDL? Sau va imaginati ca restul ne-am indobitocit chiar atat incat sa ni se fi spalat mintile, nu doar buzunarele? Sau credeti ca veti primi intrebari, atacuri si indoieli exprimate doar din partea aia?
Nu va voi vota (de altfel, sper ca pana atunci sa ma mut intr-o tara mai buna) pentru ca optiunile mele politice se indreapta spre capatul celalalt (cel adevarat, nu struto-camila dintre democrat si liberal cu vagi nuante populare). Din pacate, la Tulcea oferta oferta politica si administrativa a reprezentantilor doctrinei care imi este mie mai aproape este foarte "subtire", iar la ultimele alegeri a frizat ridicolul.
Infratirea politica cu figuri vechi si triste de tipul Mitache, Pancencu, Vargau (nu mai vorbesc de proaspatul Belacurencu si de doamnele de pe acolo, pe care din solidaritate feminina nu le voi gratula) nu cred ca lucreaza in favoarea dvs. Despre Nastase, Agaton, Vanghelie - inutil de vorbit.
Nu m-am gandit ca ati putea renunta la candidatura, ci ca la un moment-dat conditionarile (in principal financiare, secundar de "resurse umane" pe care veti fi nevoit sa le tolerati) vor depasi hotararea si dorinta dvs. sincera. Cred ca inainte de a fi nevoit sa inghiti o broasca mare pe stomacul gol trebuie sa te antrenezi cu cele mici, care aluneca mai usor. Nu cred in ascensiunea politica brusca, oricat de disperati ar fi cei ce vor sa-si schimbe imaginea sau sa si-o asocieze cu una onorabila, indiferent cata libertate de miscare si de actiune promit. Regret ca nu voi putea proba niciodata o convingere a mea: ati fi obtinut ceva mai multe voturi independent decat sub trandafirii aia scuturati.
Va multumesc ca mi-ati mai risipit temerile si framantarile, ca m-ati mai smuls din ghearele tenebrelor care ma bantuie. Nu-mi ramane decat sa va reamintesc cuvintele pline de intelepciune ale ilustrului dvs. coleg: "ancorat in realitate si raportat la sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludeaza meandrele concretului".
Va doresc, sincer, mult succes!
Ioana Dumitru
dandraniceanu
pt Ioana Dumitru, cu respect
scris de dandraniceanu, august 01, 2010
Va inteleg perfect si ma bucur ca putem dialoga avand puncte de vedere oarecum diferite.Intre a critica permanent sistemul si a face ceva, dinlauntrul lui, eu am ales ultima varianta! Poate gresesc...dar inactivitatea noastra, a tuturor,inseamna , de fapt, mai multa putere pt ei!!
Va multumesc pentru acest dialog si imi cer scuze daca v-am banuit de ceea ce nu sunteti.
Ioana D.
Sistemul nu se schimba
scris de Ioana D., august 02, 2010
Da, sa facem ceva dinlauntrul lui. Intrebarea este - pentru cine? Va rog, sa nu-mi raspundeti "pentru cetateni!"
Din pacate, furia care incearca opozitia (oricare ar fi ea) este intotdeauna mai mica decat neputinta exercitarii puterii asa cum iti imaginezi cand visezi la ea.
Mecanismul accederii si mentinerii in functia publica, aleasa sau numita, inseamna ce stiti foarte bine: bani, influenta si sprijin de grup.
Chiar va puteti imagina ca, primar fiind, presedintele Teodorescu va tolera licitatii atat de corecte in constructii incat sa nu-si recupereze (el si partidul) banii investiti in dvs.? Sau ca va veti putea permite sa raspundeti la diversele "nevoi" ale colegilor cu "vai, regret, nu pot, nu-i legal, nu-i moral..." Va veni vremea sa numiti in functii diversi indivizi despre care stiti ca-s prosti si rai, da-s membri. Ce-o sa faceti? O sa refuzati?
In mod clar, aveti doua variante: a) lumea in cap; b) partidul in cap
La a), pacat de o cariera construita in ani buni si pravalita intr-o zi de iulie.
La b), un consiliul local ostil, care poate "juca" un primar cum vrea partidu', care-l poate frana in orice buna intentie, care ii poate deforma orice idee.
Comportamentul puterii (indiferent care este ea) nu va fi niciodata nici moral, nici legal (poate doar aparent), nici sincer. Daca cineva chiar vrea sa faca ceva pentru cel de alaturi, deschide o cantina pentru orfani sau un bordel pentru barbatii orasului, nu intra in politica. Pentru ca acolo nu buna credinta si intentie face regula, ci interesul de partid - ceea ce probabil ca este chiar corect. Diferenta n-o face decat marimea impactului pe comunitate - altfel, mecanismele sunt identice de la dreapta la stanga.
De aceea aceasta atitudine furioasa seamana cu "pleaca tu, sa vin eu". De ce sa vii? Pai, tot de aia!
Sunt foarte curioasa ce veti spune la intalnirile cu alegatorii: "Eu nu promit nimic! Eu fac!" (asta a fost ultima moda in campania trecuta, de unde toata lumea e satula de promisiuni) sau "Incerc sa fie bine SI pentru voi, totusi!"

Ca mine, va asigur ca gandeste majoritatea romanilor. Si aleg ori sa nu vina la vot, ori s-o stearga de aici (ca mine). Nu ma gandesc ca lucrurile sunt fundamental diferite intr-o alta tara, dar macar voi fi asa de stresata sa inteleg subtilitatile de limba si sa-mi caut de lucru incat n-o sa mai am timp sa inteleg ce se intampla prin administratiile lor.
Daca aflati de vreun loc de pe lumea asta unde sa nu existe nici coruptie, nici trafic de influenta, nici interes de grup - va rog sa-mi spuneti. Poate acolo ar trebui sa candidati (daca ceea ce spuneti este chiar adevarat, nu electoral), ma mut si eu acolo, si va si votez!
Pana atunci, succes aici!
Zgura
Regret ca nu voi putea proba niciodata o convingere a mea: ati fi obtinut ceva mai multe voturi independent decat sub trandafirii aia scuturati.
scris de Zgura, august 02, 2010
Daca va mai aduceti aminte domnule Draniceanu si eu v-am zis aceiasi chestie ca dna/dra Ioana D.

Atat timp cat sunteti sub "papucul" unui partid (fie el rosu, portocaliu sau galben) veti "asculta" de ideile partidului iar ideile dumneavoastra nu vor fi ASCULTATE decat daca sunt in interesul PARTIDULUI si nu incercati sa ma convingeti ca nu va fi asa!!!!!!

Oricum, succes in noua functyie pe care o detineti!!!!
dandraniceanu
pt zgura
scris de dandraniceanu, august 02, 2010
Stiu ca mi-ati spus acelasi lucru, insa daca ati analiza mai profund varianta cu "independenta" ati constata ca sansele de reusita ar fi zero.Am mai spus-o aici pe site: sistemul electoral din Romania nu e facut pt independenti.Din pacate!!!
Multumesc mult pt gandurile dvs si va astept oricand sa vorbim, sa dialogam, chiar daca am avea puncte de vedere diferite in unele subiecte.
tudor
d-na Ioana
scris de tudor, august 02, 2010
Deocamdata niciunul dintre cei 3 mentionati de dvs nu a fost primar.Nu poti judeca un om inainte de a vedea de ce este capabil.Dar despre d-l Hogea putem sa ne dam cu parerea mai ales ca sunt destule fapte din care a reiesit caracterul d-lui:1)spoiala blocurilor pentru care putini stiu ca oamenii au fost incarcati in mod abuziv la intretinere cu 200 lei,2)vinderea parcului carol,3)mutarea bisericii din autogara,4)unirea apelor menajere cu apele pluviale motiv pentru care ne bucuram de mirosul incantatttor de rahat dupa fiecare ploaie,4)vanzarea palatului,5)afacerile murdare cu caini comunitari,6)manipularea pietarilor,7)constrangerea taximetristilor s.a.Asadar stimata doamna permiteti-mi sa nu fac parte din oamenii slabi care il sustin pe Hogea.Permiteti-mi sa apreciez niste oameni cu studii superioare de calitate,nu ca cei din pd-l cu facultati terminate la fara frecventa pe verzisori((ex.Anisoara Radu-fost cofetar,actual director casa de asigurari,Ricu Radu,Venera Raducu si exemplele pot umple randuri intregi),
Ioana D.
Ia sa vedem, d-le Tudor!
scris de Ioana D., august 02, 2010
Din fericire pentru mine, nu sunt nici un om slab, nici sustinator al lui Hogea.
Cu acea insiruire probabil aveti dreptate, cu mici corecturi:
Palatul (daca va referiti la palatul Pescariilor din sensul giratoriu, unde acum este o carciuma) nu a fost vandut de vreun primar, ci de unul dintre actionarii vechi ai ziarului Obiectiv, apropiat al d-lui Draniceanu, pe care il rog sa si confirme acest lucru. Si de fapt, ce este rau in aceasta tranzactie comerciala?
Despre biserica din autogara, sa vedem daca a avut minte in cap cine a montat-o initial acolo - respectiv Mocanu, primar PSD, la presiunile Tomitanului, sustinator al acestui partid. Daca apreciati ca acolo era locul ei (si cu altarul spre apus!), eu nu mai am ce spune...
Cei trei nu au fost primari, dar Belacurencu a fost presedinte de Consiliu - si nu mi s-a parut ca duduia judetul (ba din contra, a concesionat balta lui Rece, Nastase si altora). Vargau a fost prefect, si tinerii au putut vedea "pe viu" cum arata secretarul de partid de pe vremuri, cu limbaj de lemn si indemnuri mobilizatoare. Dl. Mitache poate ar fi bine sa fie intrebat cum a intrat in posesia multor active ale statului (evident, legal!!!), spatii comerciale si sedii...Sigur, un intreprinzator cinstit, un om de afaceri abil!
Despre studiile unora si altora...ia cautati si prin curtea rosie, nu cumva sunt si pe colo unii cu diplome luate in ultimii ani la Spiru Haret, pe baza carora au ocupat si mari functii prin invatamant, pe la mediu si pe la protectie sociala?? Daca nu gasiti, revin eu si vi-i arat.
tudor
...
scris de tudor, august 03, 2010
Cu cea mai mare placere as dori sa vad acea lista!As vrea sa stiti ca Vargau si Belacurencu in perioada in care au condus partidul social democrat au infiintat liga sudentilor,si in acea perioada au fost inscrisi cei mai multi tineri in partid.Ma bucur ca alte bube in cap decat un limbaj de lemn nu ati reusit sa gasiti.Argumentele dumneavoastra nu ma conving.As vrea daca puteti sa ii justificati averea impresionanta la care a ajuns Hogea de cand detine functia de primar.
Ioana D.
Bube
scris de Ioana D., august 03, 2010
Este un dialog, nu incerc sa va conving de nimic.
Hogea si cei apropiati lui sa-si justifice singur averea, la DNA eventual.

Nu este nimic rusinos sa-ti termini studiile mai tarziu, la facultati pe la care nu trebuie sa treci ca sa obtii o diploma. Dar, daca tot vorbiti de "studii superioare de calitate, nu la ff pe verzisori", indreptati-va doar spre inspectorul general Damian (Spiru Haret, in urma cu cativa ani) si spre doamnele Beiu si Lazar. Cu ce-i mai rusinos sa fii cofetar si sa ajungi inginer la 50 de ani decat sa fii invatator si sa ajungi profesor la aceeasi varsta?
Despre bubele celor de mai sus...Daca vi se pare normal sa decontezi sute de milioane chirie de senator in timp ce ai apartament in Bucuresti (dar, vezi-Doamne, sta copilul in el), daca este in regula sa concesionezi fara licitatie 3000 ha in Delta, daca este cel putin moral sa-l lasi pe Bitner (omul declarat al lui Nastase) sa faca ani de zile regula pestelui in balta, daca este corect ca in cardasie cu Mitrea sa iei bani de la stat si Phare, sa-i imparti clientilor politici si sa declari construit un drum inexistent, care ar fi traversat de la est la vest Rezervatia - atunci dl. Belacurencu nu are nicio buba. Daca santajul murdar pe care il aplica Vargau descentralizatilor si primarilor care refuzau sa se inscrie in partid (exemple rapide - directoarea Argentoianu si primarul Tornea de la Turcoaia) - atunci si acesta este fara bube.
Foarte frumos ca exista o liga a studentilor la PSD, este una si la liberali, o fi destul?
Ioana D.
Academia Catavencu
scris de Ioana D., august 03, 2010
Domnule Tudor, las si un link catre un articol din Academia Catavencu,un ziar foarte serios in materie de investigatii, referitor la presedintele Teodorescu.
Sper ca aceasta postare sa nu fie stearsa de catre ziaristii de la Obiectiv (care ne gazduiesc acest dialog, si le multumim mult), mai ales ca printre ei se afla un jurnalist care lucreaza si la Academie, deci poate confirma veridicitatea informatiilor din articol.

http://www.catavencu.ro/ horia_teodorescu_deputat_psd_a_strins_360_000_de_lei_ne
justificati_in_primele_sase_luni_de_mandat-9722.html
tudor
...
scris de tudor, august 03, 2010
O imaginatie irefutabila! Ptr a cunoaste asemenea informatii despre o persoana implica in primul rand cunoasterea persoanei,iar dumneavoastra habar nu aveti numele doamnei doctor:ARGETOIANU nu Argentoianu,in al doilea rand un santaj implica si un obiect,fapta,subiect si gandindu-ma la doamna doctor de integritatea careia nu ma pot indoi nu prea se leagga povestea dumneavoastra.Pentru ca este o poveste in care au fost gresite personajele.Poate ati vrut sa spuneti Hogea si taximetristii sau Hogea si politia comunitara sau ma gandeesc.... Caprita si profesorii,sau poate chiar Bashescu si DNA! Apreciez calitatile dvs de povestitoare dar emana ipocrizie,minciuna si falsitate.
tudor
DOMNUL DAN DRANICEANU
scris de tudor, august 03, 2010
Ma bucur de noua dumneavoastra optiune poiltica si sper sa nu fie doar pentru a potoli setea de razbunare vis-a-vis de nedreptatile pe care le-a facut Hogea. Sper ca ati invatat ceva din cei 6 ani in care ati fost vocea primarului.Nu trebuia sa acceptati rolul de martor la nedreptatile acestuia pentru ca dupa cum ati vazut rolul de martor a fost convertit in cel de victima.Sper ca veti reusi sa detronati portocala.Mult succes!
Ioana D.
Domnule Tudor!
scris de Ioana D., august 03, 2010
Cu adevarat, n-o cunosc pe d-na doctor, si-mi cer scuze public ca i-am pocit numele.
In schimb, n-am nicio indoiala cu privire la motivul pentru care a intrat (dupa care a renuntat) la calitatea de membru. Sigur, poate fi vorba si de oportunism (apropos, daca aceasta optiune politica ar fi fost rezultatul integritatii sale, de ce a renuntat la calitatea de membru? Pe situl DSP aveti propria sa marturie de acum o luna, "independent politic", dupa ce acum un an aparea in poze la conferintele de presa PSD).
In rest - aruncati doar cu vorbe. Eu v-am indicat nume si fapte. Si n-am imaginatie, ci doar motoare de cautare spre ziare.
tudor
...
scris de tudor, august 03, 2010
Si tot acum cateva luni d-na doctor in ziarul acesta isi arata dezamagirea de modul in care se face politica in comuna Tulcea.De modul in care a fost inlaturata din functie si inlocuita cu Militaru( care intre noi fie vorba daca nu venea revolutia nu mai termina facultatea) motivul fiind INCOMPETENTA.La aproape un an vin si intreb ca un cetatean de buna credinta :care sunt competentele noii directoare?Se plange ca nu sunt medici dar un medic tanar pentru a ajunge in spital trebuie sa treaca intai de furcile portocalii.Nu va incapatanati sa luati partea unor oameni care nu au scuze si care au depasit orice limita a bunului simt cu averile acumulate.Uitati-va atent cine locuieste in blocul Anl construit de Psd ptr medici si dat in intrebuintare de pdl.
Ioana D.
Da!
scris de Ioana D., august 03, 2010
Cu medicii este posibil sa aveti dreptate. Noul director este insa doar de cateva luni, in ultimii 15 ani DSP a fost condus de distinsa si integra dr. Argetoianu, iar medici nu sunt cam tot de atunci (si nu din cauza directorilor!!) De ce nu a iesit public doamna directoare sa spuna ca nu poate aduce medici din cauza furcilor portocalii??

Personal, din blocul la care faceti referire cunosc doar un stomatolog. Dar cel mai bine ne poate lamuri dl. Tincoca, redactor la Obiectiv-ul care ne gazduieste discutia, si care locuieste in acest bloc (am rezerve ca ar fi medic). Acum, daca are "mana" libera sa scrie si sa spuna tot impotriva PDL, vom afla de la domnia sa cata spaga a fost nevoit sa-i dea lui Hogea pentru a ocupa un apartament acolo, sau cat a fost nevoit sa scrie in favoarea acestuia, ce i s-a cerut in schimb, cum s-a facut lista, cati medici au ramas fara casa din cauza furcilor portocalii care au facut repartitia.
Subiectul este interesant, il asteptam pe dl. Tincoca sa ne lamureasca.
Ioana D.
Aiurea, d-le Tudor!
scris de Ioana D., august 03, 2010
Domnule Tudor, informatii n-aveti, dar vehementa rosie, din plin!
Habar n-am cat de competenta este dr. Militaru, dar a spune ca a terminat facultatea doar pentru ca a venit revolutia este pe cat de aberant, pe atat de jenant pentru dvs. (pentru ca dovedeste cat neadevarat este orice ati spune din acest moment).
Dr. Militaru era medic demult in 1989 (a fost colega de facultate cu fratele meu, apoi au lucrat in acelasi dispensar), sunt oameni trecuti bine de 50 de ani. Va sugerez sa va limitati doar la improscat cu noroi asa, in general, ca la "obiect" - n-aveti nici date, nici spor.
tudor
...
scris de tudor, august 03, 2010
smilies/smiley.gif))))))Sunteti penibila.Nu bagati gunoiul sub pres doamna.Aveti senzatia ca puteti sa mintiti si ca nu va descopera nimeni?Tipic pdl-ist.
Ioana D.
Unde?
scris de Ioana D., august 03, 2010
Maniera de exprimare - tipica neo-comunistilor pe ai caror continuatori ii aparati aici cu manie proletara (inutil de ramintit ca si Belacurencu, si Vargau au fost presedinti ai UASCR-ului la facultatile lor).
Sa ma descoperiti ca ce?? Ca am un punct de vedere? Ca sunt profund dezamagita de iluzia pe care oameni cu bune intentii - de aceasta data dl. Draniceanu este in discutie - o au in legatura cu schimbarea clasei politice (ma rog, a maruntilor ei reprezentanti in teritoriu)?
Deci, ce ar fi de descoperit aici? N-am pretins nicio secunda ca PDL este o zana buna (din contra, cred ca e cea mai trista guvernare postdecembrista), dar nici nu pot admite ca produse expirate sa fie revandute, chiar cu noi etichete (Ponta, Draniceanu etc).
Cand acesti doi oameni vor aduce langa ei tineri de aceeasi calitate, cu mintea deschisa, cu determinare si viziune - atunci da, ma duc si lipesc si afise pentru ei. Pana atunci, ii stiu si pe unii si pe altii, i-am vazut si pe unii si pe altii la guvernarea locala sau nationala, si nu pot alege dintre doua grupuri de interese la fel de rapace.
Nu va mai zbateti inutil, daca ati ajuns sa jigniti o femeie inseamna ca nu aveti nici capacitatea de a fi nici macar sustinator al unui candidat! Deocamdata, nu-i faceti decat rau.
dandraniceanu
pt ioana d.
scris de dandraniceanu, august 03, 2010
"Cand acesti doi oameni vor aduce langa ei tineri de aceeasi calitate, cu mintea deschisa, cu determinare si viziune - atunci da, ma duc si lipesc si afise pentru ei"

..Fara suparare, insa cred ca in curand va trebui sa lipiti afise pt mine...Sigur, printre acesti oameni de buna calitate pe care ii voi aduce langa mine va astept si pe dvs.....
Patrick André de Hillerin
Beneficiile dialogului
scris de Patrick André de Hillerin, august 03, 2010
Îmi amintesc primul comentariu al doamnei Dumitru, postat pe vremea când era doar "ioanad". Virulent, acuzator, împănat cu atacuri mai puțin urbane la adresa redactorilor Obiectiv și cu insinuări nedemne la adresa bărbăției lui Dan. Mă bucur să constat că, la o săptămână și ceva de atunci, după ce a dialogat îndelung în subsolul articolelor noastre cu diverse persoane, discursul domniei sale s-a schimbat, dezbărându-se de accentele neplăcute ale începutului. Este unul dintre beneficiile dialogului purtat civilizat, și încă unul dintre motivele pentru care încă mai este nevoie de presă, ca mediator între limbajul specific periferiei și oamenii care știu să scrie. evident, doamna Dumitru este doar un caz, comentatori neciopliți, de orice culoare politică, făcându-și mereu apariția pe toate site-urile, inclusiv pe al nostru. E o realitate, dar asta nu înseamnă că tolerăm limbajul de mahala și înjurăturile.
PS: Chiar ar fi amuzant să văd cum discuția puratată în spațiul virtual ar putea să o determine pe doamna Dumitru sălipească afișe pentru Dan Drăniceanu...
tudor
...
scris de tudor, august 03, 2010
Dar totusi as avea si eu o intrebare referitor la d-na Militaru:colega de inceput sau de sfarsit cu fratele dvs?Ca dumneaei a avut muuulti colegi.Stati linistiti d-lor ca nu o sa lipeasca afise d-na Dumitru.Nu de alta dar aceasta doamna nu exista decat in spatiul virtual.In lumea reala e un domn care tasteaza de la umbra dintr-un birou racoros,pe care-l incomodeaza George Blejan cu firma ploiesteana Coral.
Ioana D.
Doamne-ajuta!
scris de Ioana D., august 03, 2010
Domnule Draniceanu, chiar as face-o cu tot dragul, si cu speranta ca macar ne indreptam spre altceva.
Daca peste doi ani voi mai fi tulceanca, iar dvs. chiar puteti face din PSD altceva decat "mai, animalule!", veti avea tot sprijinul meu (nu ca ar fi chiar important!) Succes la primenire!

Domnule Hillerin, aveti cuvantul meu ca NICIODATA nu am postat sub un alt nume decat acesta, iar de limbaj suburban sau vreo trimitere la barbatia cuiva.
Interesant este insa ca acum vreo saptamana mi s-a blocat contul pentru cateva ore, dupa care am primit din nou acces.
Administratorul site-ului poate verifica si confirma daca aceste comentarii vin din aceeasi sursa. In acelasi timp, aceeasi administratori pot face conturi cu acelasi nume, ca sa atribuie postari cui nu le-a scris. Nu-mi ramane decat sa va dau cuvantul meu ca acele postari nu-mi apartin (evident, pentru dvs. nu este o garantie).
Categorisirea mea drept "comentator necioplit" nu stiu de ce ar fi justificata, dar repet - asemenea atitudine belicoasa nu-i face decat rau d-lui Draniceanu. Macar domnia sa sper ca n-a uitat ca si periferia voteaza (uneori, chiar si cea cu pretentii de bucurestean expulzat).
Si nu, nu postez decat foarte rar pe site-uri (din nou, nerelevant pentru aceasta discutie).
Ioana D.
Domnule Tudor,
scris de Ioana D., august 03, 2010
...nu stiu daca de la inceput au fost colegi, cu siguranta au terminat insa impreuna, inainte de 1989. Fratele meu este plecat in Canada de 15 ani, cu proxima ocazia il voi intreba daca au si pornit la scoala impreuna.

Nu ma deranjeaza Blejan si Coral mai mult decat Hogea si Aquaserv (ieri n-am avut, de exemplu, apa rece). Despre "relatiile personale" ale celui de al doilea nu stiu, cele ale primului (in scopul finantarii partidului) sunt de notorietate.
Patrick André de Hillerin
Precizare, doamnei D
scris de Patrick André de Hillerin, august 03, 2010
Doamnă, nu la dumneavoastră mă refeream când vorbeam de comentatori neciopliți, ci la cei care înjură, cei care vă înjură inclusiv pe dumneavoastră, cum ar fi tudor și cum mai sunt alții, ale căror comentarii sunt uneori moderate. Eu tocmai observam ca dialogul a putut schimba mult tonul discutiei. Cat despre cat de expulzat sunt sau nu ca bucurestean (in cazul in care va refereati la mine, desi tind sa va cred pe cuvant ca nu), permiteti-mi sa nu consider faptul ca actualmente locuiesc in Tulcea drept o pedeapsa, ci drept o recompensa.
Ioana D.
Da!
scris de Ioana D., august 03, 2010
Da, a fost o rautate gratuita, pentru care imi cer scuze, dar acel "necioplit" venit de la dvs. chiar m-a lovit (spre deosebire de restul apelativelor, de la idioata la jenanta, aplicate de indivizi de o calitate indoielnica). Inca o data, imi cer scuze.
(Astazi se vehicula, in codul intamplator portocaliu de canicula, cum ca venirea dvs. la Tulcea are o legatura directa cu renuntarea d-lui Draniceanu la jurnalism - in sensul ca=i veti prelua atributiile. Este o ipoteza interesanta, macar si pentru ca un ziar in 2010 trebuie condus, dupa parerea mea, de jurnalisti "cu condei", nu cu Stefan Gheorghiu).

Daca acceptati scuzele mele, pentru mine ramane important sa va convingeti, tehnic, ca nu sunt autoarea postarilor licentioase sub un nume asemanator cu al meu. Multumesc.
Patrick André de Hillerin
Transfer:)
scris de Patrick André de Hillerin, august 03, 2010
Doamnă Dumitru, zvonurile de "cod intâmplător portocaliu" mă amuză. Cu permisiunea dumneavoastră, voi dezvolta subiectul pe blogul meu. Și tot acolo voi dezvălui adevăratele dedesubturi ale lucrurilor ce se întâmplă în Tulcea în ultima vreme. Nu vreau să transform site-ul ziarului în altceva decât este. Dacă veți dori să continuăm discuția acolo, sunteți binevenită.
Ioana D.
Multumesc.
scris de Ioana D., august 04, 2010
Multumesc pentru invitatie.
tudor
...
scris de tudor, august 04, 2010
Stimate domn arata-mi unde am injuratsmilies/wink.gif
Zgura
...
scris de Zgura, august 04, 2010
AM citit si eu toate mesajele postate si "imi place" ca (nu stiu daca toti dar domnul Tudor cel putin) zice ca doamna/dra Ioana D (o fi o ea o fi un el nu stiu) e o/un PDL-ist/a, dar acest domn Tudor se vede de la o posta ca e PSD-ist convins! Sau ma insel domnule Tudor? Daca nu ma insel atunci ce rost mai au dialogurile despre punctele de vedere a fiecarui cetatean? Sau ca fiecare utilizator care scrie aici (si scrie ceva ce nu i-a placut de pe timpul cand PSD detinea primaria si judetul) trebuie sa fie PDL-ist care sa da altcineva care defapt sta la un birou cu AC??? Eu sunt un simplu cetatean lucrez in STX Tulcea am functia de Inspector in vopsele navale si nu am nici o legatura cu nici un partid si decand am inceput sa postez pe acest site domnul Draniceanu a inteles ca eu nu cred ca ar avea vre-o sansa sa faca altceva decat a facut actualul primar!!!! Dar poate ma insel si are o alta putere de convingere si daca va reusi sa preia primaria si sa imi aratae in primii 4 ani ca se poate atunci eu unul imi dau palaria jos!!!!

PS. Si una peste alta Tulcea e un oras mic si ne si putem intalni "face to face" sa ne cunoastem mai bine smilies/smiley.gif
Zgura
...
scris de Zgura, august 04, 2010
EU am vrut sa relatez doar ca toate punctele mele de vedere sunt de la un simplu cetatean care observa si el ce se invarte in jurul lui si ca nu postez aici "influentat" de vre-o orientare politica!!!! Si eu cred dupa ce am citit toate mesajele ca nici domana/domnisoara Ioana D nu are vre-o orientare politica ci posteaza si dansa ca o simpla cetateanca, dar poate stie altcineva altceva???!!!

Scrie comentariu
Trebuie sa fii intrat in cont. Inregistreaza-te daca nu ai un cont deja.

busy
 
ANUNT IMPORTANT

 Site-ul este actualizat dupa ora 14:00

Ziarul Obiectiv poate fi gasit in urmatoarele puncte:

  • S.C. GEMIR S.R.L. (str. Gradinarilor nr.2)
  • Parter magazin Winmarkt (fost magazin Diana)
  • Magazin Yoz (langa Restaurant Central)
  • Statia de autobuz Piata Veche
  • Magazin Terra (str. Spitalului)
  • Complex Picadilly (mai sus de Statia de Ambulanta)
  • Spitalul Judetean de Urgenta (parter)
  • Kaufland
  • Hypermarket Dunarea - Piata Noua
  • Market Andreea - Piata E3
  • Magazin Chimar, vizavi de BIG
  • Celest (vizavi de Centrul de Sange)
  • Feder (sens giratoriu, trecere bac)
  • Prestim (statie autobuz Dallas)
  • Magazin Stenic (E3, vizavi de coafor Bianca)

 

Contact Obiectiv
Telephone number of Contact Obiectiv 0372908589
Vocea Cetateanului

CITESTE SI DA MAI DEPARTE!

BNR Exchange Rates
Currency RON 
2010-09-02
CAD 3.1642
EUR 4.2616
USD 3.3203
Prognoza Meteo!

Meteo Tulcea

Cine este conectat
Avem 53 vizitatori online
Număr afişări conţinut : 860093
Număr membri : 499
Cel mai nou membru : GlycleQuieree
Membri Online : 0
Azi : 0 Înregistrari
Această săptămână : 10 Înregistrari
Această lună : 5 Înregistrari

 

cauta doar pe obiectivtulcea.ro
Obiectiv Jurnalul de Tulcea - Citeste ce vrei sa afli. »
sus |
Optimizat pentru IE 6 & Firefox 1.0
Pentru anumite documente din acest site aveti nevoie de Acrobat Reader 7.0. Click pe logo pentru descarcare.
  Get Firefox! Get Thunderbird!