decembrie 5, 2021

Obiectiv Jurnalul de Tulcea – Citeste ce vrei sa afli

Informații despre România. Selectați subiectele despre care doriți să aflați mai multe

10 sfaturi nutriționale pentru a reduce riscul de boli de inimă și accident vascular cerebral, potrivit unor noi cercetări

Asociația Americană a Inimii (AHA) a identificat marți 10 caracteristici cheie ale sanatatea inimii stilul alimentar.

Noua declarație științifică a organizației, „2021 Dietary Guidelines for Improved Cardiovascular Health” și publicată în Journal of Circulation, subliniază importanța unui model alimentar general, nu a unuia individual. alimente sau nutrienți și subliniază în continuare rolul critic al nutriției.

Cheia sănătății inimii pentru prevenirea diabetului de tip 2: Cercetători

Caracteristici incluse, AHA spuse, poate fi adaptat pentru a se potrivi cu anumiți factori, inclusiv tradițiile culturale, plăcerea și displacerea alimentelor și dacă majoritatea meselor sunt consumate acasă sau în deplasare.

Potrivit grupului, Afirmație O dietă proastă este strâns legată de un risc crescut de boli cardiovasculare și de deces.

S-a subliniat importanța unui model alimentar total – mai degrabă decât alimentele sau nutrienții „bune” sau „răi”, precum și rolul educației nutriționale.

AHA subliniază importanța unui model alimentar holistic
(iStock)

De asemenea, se pune accent pe consumul de alimente sănătoase la începutul vieții și menținerea obiceiurilor sănătoase.

„Toți putem beneficia de un model alimentar sănătos pentru inimă, indiferent de stadiul vieții și este posibil să creăm unul care să se potrivească cu preferințele personale, stilurile de viață și obiceiurile culturale”, a spus Alice Lichtenstein, președintele Scientific Data Writing Group. în situația actuală. „Nu trebuie să fie complicat, consumator de timp, costisitor sau neatractiv.”

Comportamente care pot provoca un atac de cord

10 caracteristici care pot ajuta la reducerea riscului de boli de inimă:

  1. Echilibrează aportul de alimente și calorii cu Activitate fizica
  2. Alegeți o varietate de mâncare cu fructe și legume
  3. Alege cereale integrale
  4. Inclusiv surse sănătoase de proteine ​​slabe și/sau bogate în fibre
  5. Utilizarea uleiurilor vegetale lichide non-tropicale
  6. Alegeți alimente slab procesate și evitați alimentele ultraprocesate
  7. Reducerea aportului de zaharuri adaugate
  8. Alegeți sau pregătiți alimente cu puțină sau fără sare
  9. limită alcool consum
  10. Aplicați instrucțiunile indiferent de locul în care este preparată sau consumată mâncarea
READ  Cercetătorii analizează originile gazdei SARS-CoV-2 și a altor coronavirusuri

În plus, pentru prima dată, Asociația Americană a Inimii rezumă dovezile referitoare la durabilitate și enumeră mai multe provocări care fac dificilă adoptarea și menținerea unui model de alimentație sănătoasă pentru inimă.

Produsele de origine animală consumate în mod obișnuit, cum ar fi carnea roșie, contribuie în mod semnificativ la emisiile de gaze cu efect de seră care încălzesc atmosfera Pământului și au cea mai mare parte. de mediu Impact în ceea ce privește utilizarea apei și a terenului. Cu toate acestea, AHA subliniază că nu toate dietele durabile sunt sănătoase pentru inima.

Asociația a spus că sunt necesare acțiuni de sănătate publică și schimbări de politică pentru a aborda provocările societale și barierele în calea adoptării sau menținerii unei diete sănătoase pentru inimă.

CLICK AICI PENTRU APLICIA FOX NEWS

Unele dintre aceste provocări includ răspândirea dezinformării cu privire la dietă, lipsa educației nutriționale în școli, insecuritatea alimentară și nutrițională, rasismul structural și segregarea cartierului și marketingul direcționat al alimentelor și băuturilor nesănătoase către oameni de diverse origini rasiale și etnice.

„Crearea unui mediu care încurajează și sprijină aderarea la modelele alimentare sănătoase pentru inimă în rândul tuturor persoanelor este un imperativ de sănătate publică”, se arată în declarație.