noiembrie 27, 2022

Obiectiv Jurnalul de Tulcea – Citeste ce vrei sa afli

Informații despre România. Selectați subiectele despre care doriți să aflați mai multe

5 alimente pe care nu le mănânc niciodată și câteva schimburi sănătoase

  • Cardiologul Harmony Reynolds a spus că nu mănâncă niciodată alimente precum chipsurile de cartofi și prăjiturile pentru gustări.
  • Ea optează pentru schimburi sănătoase, cum ar fi floricele de porumb sau fructe, și se bucură de un tratament mai puțin sănătos precum slănina cu moderație.
  • Cercetările arată că alimentele procesate cresc riscul de boli grave, cum ar fi bolile de inimă.

Nu este realist să încerci să iei o dietă „perfectă” tot timpul – dar schimburile inteligente te pot ajuta să-ți menții inima sănătoasă, fără a elimina gustările pe care le placi.

Aceasta este conform Dr. Harmony Reynoldsun cardiolog la NYU Langone, care a spus într-un videoclip TikTok pentru sănătate zilnică Ei evită alimente precum baconul și chipsurile de cartofi pentru o inimă mai sănătoasă.

Reynolds a spus pentru Insider că poate fi dificil să dai sfaturi nutriționale ca medic, deoarece cercetarea nutrițională de multe ori nu oferă răspunsuri clare despre modul în care alimentele afectează sănătatea.

„Avem nevoie de știința nutriției făcută corect. Multe dintre recomandările pe care le facem se bazează pe dovezi limitate, ceea ce lasă pacienților impresia că ne răzgândim prea des”, a spus ea.

Reynolds a spus că, pe baza dovezilor disponibile, ea alege să evite anumite alimente și folosește strategii pentru a se bucura de alimente mai puțin sănătoase cu moderație.

Margarina și uleiul de cocos sunt legate de sănătatea precară a inimii

Reynolds a spus că evită margarina și uleiurile vegetale pentru că Studii observaționale Ei au sugerat că administrarea acestora este asociată cu o rată mai mare a mortalității cardiovasculare, deși nu este clar de ce, deoarece nu par să crească factorii de risc, cum ar fi colesterolul.

READ  Zboară-ți numele gratuit în jurul Lunii în misiunea Artemis I a NASA

Ulei de cocos De asemenea, motiv de îngrijorare, deoarece constă din grăsimi saturate și a fost legată de riscuri pentru sănătatea inimii.

„Am învățat să întreb pacienții despre asta pentru că am văzut atât de mulți pacienți al căror colesterol LDL crește pentru că au fost introduși în alimente care conțin ulei de cocos”, a spus Reynolds.

ghee Poate fi, de asemenea, o alternativă mai bună atunci când este utilizat cu moderație.

Dar uleiul de măsline este cea mai sănătoasă opțiunesugerează cercetările.

„Oamenii ar trebui să gătească cu el cât mai des posibil, iar dacă folosesc alte grăsimi, ar trebui să le folosească cât mai puțin posibil”, a spus Reynolds.

Este greu să mănânci chipsuri de cartofi cu moderație

Reynolds a spus că nu mănâncă Chipsuri Sau păstrați-l acasă pentru că este atât de ușor să mănânci toată punga.

„Mă cunosc și știu că, cu toate cele mai bune intenții de a avea chipsuri chipotle deoparte, pur și simplu nu funcționează așa”, a spus ea.

Ea a spus că floricelele de porumb pot fi o alternativă sănătoasă sau chiar o legumă proaspătă dacă ai poftă de o gustare crocantă.

Pentru delicii ademenitoare, cum ar fi batoanele de ciocolată, Reynolds a spus că va cumpăra delicii preambalate pentru a fi mai ușor de savurat cu moderație.

Ea mănâncă slănină doar ca un răsfăț special

O mulțime de dovezi indică o asociere cu carnea procesată Risc crescut de boli grave, cum ar fi cancerul Și bolile de inimă sunt motive convingătoare pentru a le reduce în dieta ta, potrivit Reynolds.

Ea a spus „Nu știu ce este o sumă sigură”.

READ  Oamenii de știință determină sursa activității geologice neașteptate a planetei Ceres

Cu toate acestea, este și un aliment pe care îl savurați și îl mâncați de mai multe ori pe an pentru ocazii speciale.

„Cred că îi ajută pe oameni să știe că cei care dau sfaturi sunt și ei oameni. Pacienții nu pot fi perfecți în dietă”, a spus ea. „Este important să realizezi că există momente când vrei un răsfăț și nu este cu adevărat productiv să spui că nu voi mânca niciodată alimente care îmi plac. Cel mai bine, cred, este să încerci să mănânci mai puțin și să faci schimburi acolo unde poți.”

Înlocuiți dulciurile procesate cu ciocolată neagră pentru a reduce grăsimile nesănătoase

Ultimul grup de alimente de care încearcă să stea departe, a spus Reynolds, este dulciurile procesate, cum ar fi prăjiturile și gogoșile ambalate, deoarece sunt bogate în zahăr și grăsimi nesănătoase, care sunt legate de Riscuri de sanatate precum diabetul și bolile de inimă.

Fructele, iaurtul, ciocolata neagră și nucile pot fi alimente dulci sănătoase. Dar, din nou, moderația și conștientizarea de sine sunt cheia pentru a vă bucura de mâncare, minimizând în același timp potențialele riscuri pentru sănătate.

„Când sunt la petreceri și există ceva ce știu că nu este sănătos pentru mine și vreau să încerc, voi lua un gust și voi acorda multă atenție. Dacă îmi place, îmi permit să mă bucur. Dacă ea spune „Nu-mi place”, l-am lăsat jos”.