septembrie 29, 2022

Obiectiv Jurnalul de Tulcea – Citeste ce vrei sa afli

Informații despre România. Selectați subiectele despre care doriți să aflați mai multe

Ce se întâmplă când oamenii normali imită antrenamentele vedetelor sportului?

Mulți dintre noi ne vom inspira exercițiul din surse online, ceea ce poate cauza probleme dacă sursa nu este pe deplin certificată. Dar ce se întâmplă dacă vrem să imităm vedetele noastre sportive preferate? Este înțelept să le copiem antrenamentele sau ar trebui să le lăsăm profesioniștilor?


Documentăm o multitudine de antrenamente ale vedetelor sportului și celebrităților aici, la DMARGE. Luați ca exemple Chris Hemsworth, Sergio Ramos, Cristiano Ronaldo și James Milner. În aceste piese, defalcăm diferitele exerciții pe care le efectuează și oferim instrucțiuni simple despre cum să le faci singur (ne asigurăm, de asemenea, că oferim câteva avertismente și alte informații pentru a indica faptul că ar trebui să consultați întotdeauna un profesionist de sănătate sau fitness înainte de a încerca fie un nou exercițiu, fie înainte de a dori să creșteți în greutate).

Dar ce s-ar întâmpla dacă pur și simplu ai ieși și ai copia antrenamentele Instagram ale celebrității tale preferate fără niciun rezultat, fără instrucțiuni? Am făcut câteva săpături ca să aflăm.

Primul lucru de reținut, înainte de a imita antrenamentul preferat de celebritate, este că greutatea mare nu înseamnă neapărat câștiguri mai mari. Puteți obține în continuare greutăți puternice mai ușoare pentru ridicarea greutăților (chiar și în doar 3 secunde). Așadar, când îl vezi pe Sergio Ramos efectuând deadliftul roman ca și cum nu ar fi nimic sau pe James Milner completând ceea ce pare a fi un simplu exercițiu de întărire a picioarelor, dar de fapt este departe de asta, este înțelept să te gândești de două ori înainte de a alerga la sală pentru a-l încerca. . tu.

READ  Macron a spus că înainte de o posibilă vizită în Ucraina este nevoie de un semnal puternic din partea Uniunii Europene

Și trebuie spus că sportivii nu o înțeleg întotdeauna corect. În Formula 1, Max Verstappen a făcut un antrenament la începutul lui 2022 (pe care îl puteți urmări mai jos), dar, așa cum am subliniat atunci, ar fi trebuit să evitați să-l copiați pentru că forma lui era incredibil de slabă.

Urmăriți: Antrenamentul lui Max Verstappen Cel mai bine de evitat

DMARGE a vorbit cu un fost jucător și proprietar NRL fluxul atletic, Ben Lucas la acea vreme pentru a-și lua părerile despre antrenamentul lui Max. Deși a spus că „antrenamentele sunt bune”, a adăugat el, „trebuie făcut mai bine nu numai pentru a se asigura că Max obține rezultate, ci și pentru a-l menține fără răni”.

Întrebarea primordială este, așadar, ar trebui să imităm aceste exerciții sau să le folosim doar pentru inspirație?

DMARGE a vorbit recent cu marele fost LNR Anthony Minicello Să-i audă gândurile despre antrenamentele sportivilor din afara sezonului, care tind să fie cele pe care le împărtășesc pe rețelele de socializare. Am vrut să știm dacă aceste exerciții sunt „sigure”, deoarece de obicei sunt făcute fără îndrumări de coaching.

Minnie ne-a spus: „Din experiența mea, sportivii profesioniști din aceste zile sunt bine versați în regimuri de forță, condiționare și fitness, pentru că o fac în fiecare zi, așa că performanța ridicată vine de la sine.”

„Nu cred că este un dezastru care așteaptă să se întâmple să fiu sincer în extrasezon, s-ar putea să faci niște antrenamente pe cont propriu la o sală sau cu un PT, dar niciodată nu te antrenezi la fel de greu ca atunci când te pregătești pentru ceva. Este întotdeauna o sesiune ușoară pentru a trece corpul și a-ți menține forma generală, înainte de a te întoarce la antrenamente dificile cu începuturile de pre-sezon.”

READ  WTA: Peugeot a învins-o pe Jani pentru a câștiga Teriyac Foundation Cup

Desigur, „exercițiile ușoare” pot fi mai intense pentru sportivi, dar, în general, exercițiile pe care le efectuează sunt susceptibile să fie mai apropiate de ceea ce ne este posibil să efectuăm și în sală. Nu vor fi la fel de specializați în sport precum antrenamentul lor de pre-sezon, dar, așa cum spune Minnie, sunt doar acolo pentru a „depăși corpul”.

La pachet? Poate fi perfect să folosești exercițiile ca inspirație. Am susține că ar fi o sursă mai credibilă în general (nu tu, Max, îmi pare rău) și, prin urmare, ar putea fi mai educaționale decât un tip aleatoriu de pe Instagram care își împărtășește „cele mai bune 5 exerciții pentru pierderea grăsimilor.” Acest lucru se datorează în principal, după cum spunea Adam Sullivan din Based Training On dovezile anterior, „nici un exercițiu nu duce direct la pierderea grăsimilor”, dar poate face acest lucru atunci când este combinat cu un deficit de calorii.

Legate de: Transformarea sumbră arată cât de greșit poate fi un pâlc

Ca și în cazul oricărei informații pe care le găsiți online, dacă nu sunteți sigur dacă este de încredere, transmiteți-o cu un antrenor la o sală de sport sau alt profesionist calificat în domeniul sănătății.

Citește urmatoarele