septembrie 23, 2021

Obiectiv Jurnalul de Tulcea – Citeste ce vrei sa afli

Informații despre România. Selectați subiectele despre care doriți să aflați mai multe

Fâșiile Deadlift trișează?

Lifturile sunt unul dintre cele mai mari ascensoare pe care probabil le veți face în sala de gimnastică, deoarece fundul, spatele și picioarele conțin unii dintre cei mai puternici mușchi din corpul uman. Cu puterea lor combinată, puteți muta mult fier. Dar există o verigă slabă pentru mulți dintre noi: pumnul nostru.

Aici intră centurile. Puteți înfășura pur și simplu o bucată de pânză rigidă în jurul barei, iar prinderea dvs. nu mai este un obstacol. Dar acest lucru duce la controverse. Dacă nu te poți ține de bara aceea grea, este cu adevărat corect să spui că o poți ridica? Din nou, dacă corpul tău este suficient de puternic pentru a-ți scoate bara de la sol, este cu adevărat corect să-ți lași mâinile mici să te țină înapoi?

Să găsim regulile

Pentru a determina dacă ceva înșală, trebuie să stabilim ce reguli se aplică. Să aruncăm o privire la regulile celor două sporturi în care este contestat deadlift-ul: powerlifting și strongman.

În haltere, centurile nu sunt legale. (Aici Cartea de reguli USAPL, de exemplu: Există o listă de „echipamente personale” permise începând de la pagina 18 și nu include curele.) Verificați acest lucru Un videoclip al deținătorului recordului mondial în fiecare clasă de greutate În momentul filmării videoclipului: niciunul dintre ei nu își trage centura.

Dar la bărbații puternici, de multe ori sunt. (Regulile Strongman nu sunt standardizate, deci nu există un registru de reguli stabilit, dar promotorii permit, de obicei, centurile pe majoritatea impasurilor.) Aici este Lucy Underdown trage 300 kg pentru a stabili un nou record mondial رقم; O poți vedea punând curele în jurul barei înainte de a se rupe și a începe să tragă.

READ  Gigantul ligii profesionale saudite Al-Nasr sau Al-Hilal râde de Anderson Talisca?

Dacă ești singur la sală, nimeni nu te urmărește cu cartea de reguli, așa că trebuie să iei singur decizia.

Care sunt avantajele și dezavantajele utilizării centurilor în sala de gimnastică?

Dezavantajul centurilor este că nu vă provoacă aderența. Dacă folosiți întotdeauna curele pentru trageri, este posibil să nu vă vedeți aderența mai puternică. Din acest motiv, mulți elevatori evită deloc utilizarea curelelor. Dacă nu pot ține o greutate, nu o vor ridica.

Partea superioară a bretelelor este exact aceeași cu cea negativă: acestea permit mușchilor care prind să ia o pauză. Acest lucru vă poate permite să vă ridicați mai greu cu curelele fără ele sau să faceți mai multe repetări fără să vă faceți griji cu privire la tensiunea de prindere.

Majoritatea concurenților, atât la omul puternic, cât și la haltere, își fac antrenamentele cu bretele, iar alții fără ele. Dar dacă nu intenționați să concurați și doriți doar să vă întăriți în sala de gimnastică, puteți face orice doriți – inclusiv folosind întotdeauna sau niciodată centuri, în funcție de preferințe.

Cum să obțineți cele mai bune din ambele lumi

Pentru a fi o persoană bună și puternică, cel mai probabil va trebui să folosiți curele uneori. Iată ce vă recomand:

  • Când faceți un exercițiu de ridicare în greutate, faceți cât mai multe fără centuri.
  • Dacă vă simțiți strâns în prindere înainte de a termina, utilizați curelele după cum este necesar pentru a termina exercițiul.
  • Dacă veți face seturi înalte din ceva despre care știți că vă va tensiona aderența, luați în considerare utilizarea curelelor. (De exemplu, impasuri sau rânduri romane.)
  • Faceți exerciții de prindere după (sau în zile separate), deoarece antrenamentele dedicate vă vor ajuta să vă consolidați aderența. Aici avem un ghid pentru a vă îmbunătăți aderența la punctul mort.
READ  Digi Group reînnoiește acordul Viasat World în Ungaria și România - Digital TV Europe

Asta cam fac ceea ce fac. Nu folosesc centuri pentru ascensoare standard de competiție (cum ar fi deadlifts, smulge), dar păstrez o pereche în geanta mea de gimnastică pentru a le folosi pentru suprasolicitare (cum ar fi tracțiunile grele de rack) sau pentru lucrări cu repetare ridicată (cum ar fi deadlift-uri romane în seturi de 10) . De asemenea, fac exerciții de aderență în mod regulat și, ca urmare, puterea mea a crescut de-a lungul anilor, Si Pumnul meu a devenit mai puternic. Dacă le utilizați corect, casetele sunt un instrument excelent de antrenament.