aprilie 25, 2024

Kenneth Chamberlain Murder Review – O reconstrucție tensionată a unei întâlniri mortale cu poliția | Filme

Kenneth Chamberlain Murder Review – O reconstrucție tensionată a unei întâlniri mortale cu poliția |  Filme

TPrimul cuvânt care ți-ar putea veni în minte pentru a descrie această dramă, bazată pe evenimentele reale, este „just la timp”. Dar, din păcate, asta înseamnă puțin, dacă este deloc, având în vedere regularitatea cu care oamenii mor în mâinile poliției americane, fie accidental, fie intenționat. Crima a avut loc în inima filmului aproape insuportabil de tensionat al regizorului David Middle, care se desfășoară în White Plains, New York, în 2011. Cu toate acestea, cu înregistrări audio, rapoarte criminalistice și declarații ale martorilor pentru a documenta ceea ce s-a întâmplat, moartea lui Chamberlain nu a captat imaginația publicului. în același mod în care George Floyd sau Breonna Taylor au făcut-o în 2020, de exemplu.

Spectatorii ar putea fi interesați să discute despre diferența dintre circumstanțele unor astfel de cazuri și vremurile în care au avut loc, dar una dintre calitățile cele mai îndrăznețe ale filmului este că ne lasă cu o astfel de discuție, alegând pur și simplu să descriem evenimentele așa cum au fost colectate de la anchetatori și martori. Poate că cel mai bine este să-l absorbi știind cât mai puține despre poveste, în afară de faptul că Chamberlain (interpretat cu o pricepere excepțională de Frankie Faison) a fost un fost soldat afro-american în vârstă de 68 de ani, cu o boală cardiacă și probleme de sănătate mintală. Chamberlain și-a apăsat accidental alarma de sănătate în miezul nopții, ducând la o confruntare fatală cu poliția.

Există o porțiune din scenariu la sfârșit care completează un pic din fundalul și rezultatul poveștii, dar drama este perfect împletită cu reconstituiri fidele ale evenimentelor, practic în timp real. Aproape seamănă cu o versiune americană adevărată a crimei din Moartea domnului Lazărescu, contribuția ecleziastică a lui Cristi Puiu la Noul Val roman, dar cu o subliniere muzicală plină de suspans. Steve O’Connell și Enrico Natale joacă polițiști cu abordarea lor paradoxală a situației, oferind un sprijin puternic rolului de neșters, agonizant, dar complet lipsit de emoții al lui Faison.

READ  Steve Harwell, solistul trupei Smash Mouth, a murit la vârsta de 56 de ani

The Killing of Kenneth Chamberlain este disponibil pe 9 mai pe platformele digitale.