decembrie 3, 2022

Obiectiv Jurnalul de Tulcea – Citeste ce vrei sa afli

Informații despre România. Selectați subiectele despre care doriți să aflați mai multe

Obiceiuri de mic dejun care îți încetinesc metabolismul în timp, conform unui nutriționist certificat

Femeie ținând o farfurie de pâine prăjită și verifică ceasul

Este imposibil să exagerezi importanța unui fișier mic dejun sanatos Când vine vorba de pierderea în greutate. Micul dejun potrivit îți va oferi energia de care ai nevoie pentru zi, va descompune antrenamentele și va arde calorii pentru a scăpa de kilogramele în plus. Cu toate acestea, „drept” este cuvântul operativ aici; Nu toate micul dejun sunt create la fel și există unele obiceiuri proaste care vă pot încetini metabolismul și vă pot împiedica de la greutatea țintă.

Pentru a afla mai multe despre motivul pentru care micul dejun este atât de important pentru sănătatea ta generală și pentru a descoperi unele dintre cele mai proaste, MetabolismÎncetinirea greșelilor de la micul dejun Am vorbit cu un nutriționist Anastasia Gialoris, MS, RD, CDN. Ea ne-a spus că nu ar trebui să săriți niciodată micul dejun – sau să săriți peste proteine. Găsiți mai jos toate viziunile ei!

1. Sari peste micul dejun

În timp ce s-ar putea să crezi așa Mănâncă cât mai puțin posibil Este cel mai bun mod de a pierde în greutate, așa cum ne spune Gialoris că este departe de adevăr. După cum se dovedește, unul dintre cele mai rele lucruri pe care le poți face pentru metabolismul tău este să sări peste micul dejun. Corpul tău rămâne mult timp fără mâncare în timp ce dormi noaptea, ceea ce înseamnă că trebuie să-l hrănești când te trezești.

„Metabolismul tău s-a odihnit toată noaptea și este deja la un nivel scăzut la trezire din cauza lipsei de muncă pe care a trebuit să-l facă în orele anterioare, când nu a trebuit să digere niciun aliment nou venit”, explică Gialouris. „Mâncarea micul dejun vă poate porni metabolismul și îl poate reporni. Pe de altă parte, dacă săriți peste micul dejun, corpul dumneavoastră rămâne într-o stare de „post”, determinând încetinirea metabolismului din cauza lipsei de stimulare (cunoscută și sub numele de hrană). ” . Da! Acesta este doar unul dintre numeroasele motive pentru a-ți începe dimineața cu o masă hrănitoare și sățioasă, care te poate menține sătul și plin de energie pe tot parcursul zilei și este un obicei sănătos important, mai ales când vine vorba de pierderea în greutate.

READ  Cel mai mare animal zburător cunoscut era mai ciudat decât credeam

2. Nu mănâncă suficiente proteine

Ei bine, te angajezi să mănânci micul dejun în fiecare dimineață. Acesta este un început grozav, dar este doar jumătate din bătălie. Este esențial să alegi alimentele pe care le consumi cu înțelepciune; Mesele echilibrate sunt esențiale pentru călătoria dvs. de slăbire. „Un alt obicei care îți poate afecta metabolismul este să mănânci un mic dejun dezechilibrat, în special unul cu conținut scăzut de proteine”, ne spune Gialoris. De fapt, mănâncă proteinăUn mic dejun la pachet este unul dintre cele mai bune lucruri pe care le puteți face pentru a vă stimula metabolismul. „Nu numai că proteinele contribuie la o senzație de sațietate (a.k.a. senzație de mulțumire după o masă), dar pot crește și capacitatea organismului de a arde calorii, mai mult decât carbohidrații și grăsimile”, spune ea. „Acest lucru se datorează a ceva numit „efectul termic al alimentelor” sau TEF, care este o ușoară creștere a ratei metabolice după masă.”

Cum funcționează exact asta? Gialouris ne dă o idee rapidă: „Când mănânci, corpul tău trebuie să cheltuiască ceva energie (denumită arderea caloriilor) pentru a digera, absorbi și stoca nutrienții din alimentele pe care tocmai le-ai mâncat”. Și când vine vorba de alimente bogate în TEF, proteinele sunt cele mai bune. Din acest motiv, Gialoris spune: „Includerea unei surse de proteine ​​în micul dejun, cum ar fi ouă, iaurt și nuci, pentru a numi câteva, poate ajuta la stimularea metabolismului.” perfect!

linia de jos

Indiferent dacă micul dejun este sau nu cea mai importantă masă a zilei, este incontestabil că este foarte important, mai ales dacă încerci să-ți menții rata metabolică și să slăbești câteva kilograme. Așadar, asigurați-vă întotdeauna că oferiți organismului dumneavoastră hrana de care are nevoie dimineața și asigurați-vă întotdeauna că adăugați niște proteine ​​în amestec!

READ  Studiul spune că războinicii din weekend scad riscul de moarte prematură