septembrie 22, 2021

Obiectiv Jurnalul de Tulcea – Citeste ce vrei sa afli

Informații despre România. Selectați subiectele despre care doriți să aflați mai multe

Pizza pentru Italia și Dracula pentru România: radiodifuzorul sud-coreean își cere scuze pentru „greșeala de neiertat” a Jocurilor Olimpice.

Afișajul TV este un punct de intrare pentru unii spectatori pentru a afla mai multe despre țări și sportivi. Dar, în timp ce încerca să remedieze acest decalaj de cunoștințe, un radiodifuzor sud-coreean a eșuat lamentabil, luând de la stereotipurile Bank of Attack pentru a înfățișa mai multe țări.

În timp ce sportivii haitieni au ieșit pe teren, un titlu postat pe rețeaua MBC din Coreea de Sud spune: „Asasinarea politică a plonjat prin asasinarea președintelui”.

Când au intrat sportivii sirieni, MBC a difuzat un titlu: „Resurse subterane bogate; un război civil care se desfășoară de 10 ani”.

Un alt titlu MBC a descris Insulele Marshall drept „odată un loc de testare nucleară pentru Statele Unite”. Când sportivii ucraineni au intrat în paradă, MPC a arătat o imagine a dezastrului de la Cernobîl – cel mai grav accident nuclear din lume.

În timp ce mergea în Italia, radiodifuzorul a desenat o fotografie a unei pizza. În Norvegia, a fost prezentat un file de somon. Echipa a folosit imaginea lui Dracula pentru România. În echipa El Salvador, unde Bitcoin este cursul legal, a fost afișată imaginea care reprezintă criptomoneda.

„Cafeaua radiodifuzorului” scrisă de un utilizator sud-coreean de Twitter a dus la o inundație de critici online: „MBC Wow, ce ar fi dacă Coreea de Sud ar fi introdusă drept țara dezastrului de feribot din Seul?”

Sâmbătă, MBC. Dat Iertare „pentru țările în cauză și vizitatorii noștri”.

“Imaginile și subtitrările sunt destinate să faciliteze vizitatorilor să înțeleagă țările în care intră în timpul ceremoniei de deschidere”, se arată în comunicat.

“Cu toate acestea, recunoaștem că țările în cauză nu sunt interesate și că studiul este inadecvat. Aceasta este o greșeală de neiertat.”

READ  România câștigă argintul de la Londra 2012 după „acoperire”, spune raportul | Ridicare de greutăți

Radiodifuzorul a promis, de asemenea, că nu va mai jura de greșelile olimpice și că va revizui pe deplin procesul editorial.

Până în prezent, MBC nu a fost difuzat doar pentru difuzarea jocurilor.

Consulatul chinez din New York a criticat rețeaua americană NBC pentru că a folosit o „hartă incompletă a Chinei” atunci când a transmis intrarea delegației chineze la ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Tokyo.

Un purtător de cuvânt al ambasadei a declarat sâmbătă într-o declarație pe rețelele de socializare că harta „a creat o influență foarte proastă și a afectat sentimentele și emoțiile poporului chinez” și a îndemnat CNBC să „recunoască seriozitatea problemei”.

„Consulatul din New York ar dori să sublinieze că aceasta este o expresie a hărții naționale, un simbol al suveranității naționale și al unității regionale”.

Harta Chinei a NBC nu include Taiwanul sau Marea Chinei de Sud. Radiodifuzorul a declarat pentru CNN că nu doresc să comenteze problema în acest moment.

Biroul CNN din Beijing și Kevin Dodson au contribuit la raportare.