iulie 5, 2022

Obiectiv Jurnalul de Tulcea – Citeste ce vrei sa afli

Informații despre România. Selectați subiectele despre care doriți să aflați mai multe

Raport: Sky News Australia este un hub global pentru dezinformarea climatică Sky News Australia

Sky News din Australia a devenit o sursă centrală de dezinformare în domeniul climei în întreaga lume și câștigă acțiune printre influenții rețelelor sociale și rețelele conservatoare, potrivit unui raport.

O analiză a unei rețele globale de negatori ai științei climatice, „cele mai recente” și conținutul pe care l-au împărtășit a constatat că canalul deținut de News Corp Australia a fost un „centru de conținut” major pentru „influenți, sceptici și magazine”.

analiză, Publicat de British Thought Foundation, Institute for Strategic DialogueSky News Australia de la Rupert Murdoch s-a clasat în mod constant pe locul înalt în ceea ce privește atracția, împingând opiniile partizane ale gazdelor și oaspeților săi către un public global prin intermediul rețelelor sociale, a spus el.

Sky News Australia a declarat că a respins concluziile raportului, spunând că va „continua să încurajeze discuțiile” despre schimbările climatice în programarea sa.

Raportul a analizat modul în care opiniile ostile acțiunilor privind schimbările climatice se răspândesc în întreaga lume, cum este creat conținutul și cine are influență în răspândirea acestor opinii.

„Analiza noastră a arătat că o comunitate mică, dar dedicată de actori se mândrește cu o acoperire și un angajament disproporționat pe rețelele sociale, ajungând la milioane de oameni din întreaga lume și susținută de presa moștenită, de difuzare și de difuzare”, se arată în raport.

Raportul spunea că eșecul de a elimina „dezinformarea și dezinformarea online” a permis știința spam-ului, a întârzierilor climatice și a atacurilor asupra persoanelor de profil care lucrează la criza climatică.

Se spunea că Sky News Australia și colaboratorii din grupul editorialist al News Corp au format un „sistem de producție și distribuție de conținut” care a stimulat „scepticismul față de știința climatică și teama sau confuzia cu privire la eforturile de atenuare”.

Chris Cooper, director la Purpose, o companie de consultanță din Australia care lucrează cu organizații pentru a-și spori impactul și care a ajutat la efectuarea analizei raportului, a declarat: „Australia pare să aibă două industrii importante de exportat. Una este emisiile prin exporturile de combustibili fosili și altele vine în conținut de la aceste instituții media. generos”.

El a spus că Sky News Australia a avut acum o „contribuție disproporționată la dezinformarea climatică globală”. „Vedem conținut partajat prin rețele de denier din întreaga lume.”

Cooper a spus că rețelele de socializare au fost monetizate prin algoritmi care acordau prioritate „orice oribil și captivant”, ceea ce înseamnă că dezinformarea climatică „ajunge la milioane de mai mulți oameni decât ar fi altfel”.

Raportul susține că Sky News Australia și-a produs propriul conținut partizan prin opiniile gazdelor sale și oferă, de asemenea, o platformă pentru indivizi influenți din întreaga lume care subminează nevoia de a acționa împotriva crizei climatice.

Într-un exemplu, un tweet al criticului canadian pentru știința climei Patrick Moore – retweetat de 16.000 de ori – a promovat secțiunea Sky News Australia, unde fostul gazdă Alan Jones i-a descris pe tinerii activiști pentru climă drept „egoiști, slab educați, subliniind mici virtuți”.

Majoritatea clipurilor, care sunt editate în mod obișnuit în videoclipuri care pot fi partajate, provin din emisiunile „After Darkness” de la Sky News Australia.

Rita Panahi, gazda Sky News Australia, a fost identificată în raport ca un „vorbitor cheie”, alături de alte personalități din întreaga lume.

Analiza a arătat că înainte de 2017, Sky News Australia a postat în medie 25 de tweet-uri pe lună pe probleme legate de climă. Dar acum publică în medie peste 100 de postări pe lună, cu maxim 300 pe lună.

Cooper a spus că scopul raportului este de a crește gradul de conștientizare cu privire la amploarea dezinformarii și dezinformarii legate de climă în întreaga lume, precum și „actorii din spatele acesteia”.

Un alt obiectiv, a spus el, este de a oferi detalii pentru susținătorii acțiunii privind schimbările climatice despre modul în care este transmisă dezinformarea în întreaga lume.

Abonați-vă pentru a primi cele mai tari știri de la Guardian Australia în fiecare dimineață

„Nimeni nu este împotriva libertății de exprimare”, a spus Cooper. „Dar este vorba despre amplificarea și diseminarea clară a dezinformării, iar aceasta este problema aici”.

Un purtător de cuvânt al Sky News Australia a respins concluziile raportului, spunând: „Sky News Australia difuzează o varietate de opinii cu privire la probleme complexe legate de climă, inclusiv difuzarea unui documentar major pentru a coincide cu Conferința de la Glasgow privind schimbările climatice, care a examinat energia nucleară ca o posibilitate de lungă durată. soluție pe termen lung pentru realizarea netă Zero emisii până în 2050.”

„Vom continua să încurajăm discuțiile despre politici diverse și în evoluție legate de climă pentru guverne, întreprinderi, oameni de știință și grupuri de campanie.”

Raportul a identificat cele mai populare cinci surse de conținut distribuite de „înapoi”, Daily Mail, Guardian, Daily Telegraph și blogul Whatsupwiththat.

Raportul spunea că The Guardian a fost „atipic în această secțiune, prin faptul că articolele împărtășite nu erau în sine înșelătoare sau nu justifică o revizuire a faptelor, dar au fost totuși folosite pentru a sprijini liniile de atac ale opoziției, prin analizarea datelor sau îmbrățișând cadrul „războaie culturale””.

Raportul a identificat „retorica întârzierii” cheie folosită pentru a submina acțiunile împotriva crizei climatice, în special în perioada premergătoare și în timpul discuțiilor ONU privind schimbările climatice de la Glasgow în 2021.

Acestea au inclus atacuri la „surse de energie regenerabilă nesigure” sau presupusa ineficiență a vehiculelor electrice. Alte teme populare au fost să indice sursele majore de emisii – adesea China – și să-și folosească emisiile mari pentru a scuza alte țări de nevoia de a acționa sau pentru a susține că susținătorii acțiunii climatice erau o elită bogată și parte din „Noua Ordine Mondială”. „.

Mai larg, se arată în raport, negarea schimbărilor climatice și atacurile asupra surselor regenerabile coexistă adesea cu sentimentul anti-tranzit și anti-blocare, precum și cu dezinformările despre pandemie.

READ  Cuplurile căsătorite ucrainene împart primul dans din secția Spitalului din Lviv