martie 29, 2024

Recenzia filmului românesc – Les Films de Cannes à Bucarest, The Ladder, Mia Misses Her Revenge

Cel mai interesant eveniment al sezonului este fără îndoială Thees Films de Cannes à BucareSf, o vitrină pentru selecția festivalului francez (și deseori a câștigătorilor) este prezentată la București și, de asemenea, într-un tur al orașelor selectate (până pe 31 octombrie). De la câștigătoarea Palmei de Aur, Julia Docornu Titan, minunatului Joachim Trier cea mai proasta persoana din lume Filme documentare de Serghei Loznița Austerlitz Și sînmormântare titAcestea sunt lucruri excelente. Festivalul prezintă și filme românești premiate la Veneția și San Sebastian, un an grozav pentru cinematografia românească de până acum: Alina Gregor Cry No / Blue MoonMonica Stan și George Chipper Lillmark pur / purBogdan George Aptri Miraculos / miracol.
___STEADY_PAYWALL___

Recent, capacitatea cinematografului a fost redusă peste noapte la 30% de la 50%, sper că festivalul își poate gestiona rezervările fără oboseală oribilă. Potrivit pentru epocă, arată și câteva filme online prin partenerul lor Orange TV Go (presupun că doar din România), puteți verifica datele și titlurile Aici.

Un alt film care se difuzează în prezent este cel al lui Vlad Boonescu Skara / Scara. Bazată pe evenimente adevărate, aceasta este o poveste lungă și susținută a unui tânăr actor din București la sfârșitul anilor 1980 prins în haosul evenimentelor care au dus până și imediat după 1989, care a fost rolul profund religioasei Alioșa din filmul lui Dostoievski. Frații Karamazov Îl schimbă mai mult decât credea. Există câteva lucruri bune aici, cum ar fi performanța hotărâtă a noului venit Edward Tarifa și reluarea erei cu o decor personalizat, dar restul este atât de stresant (să nu mai vorbim de pedeapsa de două ore și jumătate) încât am nu l-as recomanda.

READ  „The Yellow Tie”: Ben Schnetzer joacă alături de John Malkovich | Știri de film englezesc

Dacă preferați să vizionați filme de acasă, nu ratați Bogdan Theodor Olteanu Miei îi lipsește răzbunarea Miei îi lipsește răzbunarea Pe HGO GO, una dintre cele mai amuzante lansări ale anului. Mia este o tânără actriță care plănuiește să se răzbune pe (acum fostul) iubit care a pălmuit-o. Tinerele actrițe sunt încântătoare, iar cele mai mari bucurii ale filmului constă în actoria lor genială și proaspătă, simțul umorului ireverențial și critica hilară și ascuțită a filmului la adresa relațiilor dintre sexe și a industriei cinematografice românești.

De Ioana Moldova Columnist, [email protected]
(Informații despre imagine și sursă: Miei îi este dor de RevenDa // Cinemagia)