aprilie 16, 2024

Roman Film Review – Sunday on Leave & More de vizionat

A început numărătoarea inversă până la cel mai mare festival de film din România. Festivalul Internațional de Film Transilvania (pe scurt, TIFF). Până să începeți pe 9 iunie, iată câteva sugestii pentru a petrece timpul.

Emoția lui Bogdan Mericău presedinte În prezent se află în cinematografe, la fel ca și restauratul lui Nae Caranfil È pericoloso sporgersi. Primul este o lansare recentă și un moment bun în filme, mai ales dacă ai un punct slab pentru București în film. Acesta din urmă are o istorie destul de mare. Lansat inițial în 1993, a lansat și cariera tânărului cineast (la acea vreme), care include comedia road movie din 1996. tango asfalt (Ajută mult prin prezentarea adorabilului) și des citată Charlotte Rampling filantropica (2002)Și De asemenea, comic, de data aceasta prezentând o grămadă de cerșetori (arata îngrozitor, știu, dar a fost ca la începutul anilor 2000, haotic, toți râdeau tot timpul, toți înspăimântători și întrebându-se în același timp). Caranfil nu a reușit niciodată să surprindă sentimentul epocii și să atingă nivelul de distracție pură (și ocazional sofisticare) cu trăsăturile sale de mai târziu, mai serioase, iar până în prezent, această comedie umană și emoționantă este iubită universal.

Titlul este în engleză Duminicile sunt libere, poza are o intriga (înșelător) simplă: când o companie de actorie oprește în orașul somnoros și actorul principal, un yuthario de vârstă mijlocie, întâlnește un licean sigur de sine, lucrurile se complică și mai mult de iubitul ei. Întâlnire platoniciană, un tânăr soldat se îndrăgostește de ea. Filmul privește aventurile personajelor cu o lejeritate molipsitoare, în timp ce face o treabă grozavă de a surprinde atmosfera de la sfârșitul anilor 1980, cu puțin timp înainte de căderea comunismului. Umorul variază de la inocent la clișeu, iar personajele sunt clișee, dar dulceața și energia totală fac imposibil să urăști, mai ales ca piesă nostalgică. Duminicile sunt libere A fost un fenomen când a avut premiera, o gură de aer proaspătă, sufocant, care taie respirația în anii 90 tulburi, în comparație nu numai cu filmele din epoca comunistă, ci mai ales cu filmele realizate la acea vreme. Ei s-au bucurat de apariția bruscă a libertății de exprimare, mulți dintre ei răufăcători, isterici și fără nicio gură prostească, în timp ce alții ambițioși, dar melancolici. Karanfil a reușit să atingă echilibrul și tonul potrivit. Apropo, zicala „è pericoloso sporgersi” ar trebui să fie cunoscută tuturor celor care au călătorit cu trenul în România comunistă și postcomunistă (cel puțin până când au început să înlocuiască trenurile vechi bune) și este italiană pentru că „nu te sprijini împotriva fereastra”.

READ  Breviar de știri despre divertisment: „Moulin Rouge!” , „Moștenire” câștigă cele mai bune premii Tony, pe măsură ce Broadway arată cel mai bun dintre ele; Daniel Craig „So Grateful” Adio lui James Bond și multe altele

Dacă preferați să vă uitați la filme afară, multe evenimente în aer liber tocmai au început. Smack in centrul Bucurestiului, in Piazza Lahovari, Gradina cu filme (Film Park) se va deschide pe 8 iunie, iar joia va fi dedicată cinematografiei românești, inclusiv thriller-ului lui Mihai Mencan. Spree Nord / spre nord si lustruit pe Alexandru Belek metronom. Consultați pagina lor pentru toate detaliile.

De Ioana Moldovan, Columnist, [email protected]

(Informații și sursă foto: Încă din duminică în vacanță, prin amabilitatea Transylvania Film)