aprilie 25, 2024

România stă (recenzie și clasament) cu „lamem”

The Juriul Wiwi – Analizăm și evaluăm 40 de melodii care vor concura la Eurovision 2022. Mai întâi trecem în revistă. RomâniaCine au ales wrs Cu „Lamem”.

Suntem gata să apăsăm apelarea rapidă? Citiți mai departe pentru a afla!

wrs – „Llámame” (România Eurovision 2022)

Recenzie: wrs – „Llámame”

Sebastian: Sună-mă? Poate nu, sună-mă acum! wrs este combinația perfectă de sunete învechite, cântăreț kitsch și dans solid. wrs este pe deplin angajat și vinde acest set pop hiper-latin la mijlocul anilor 2000. Mulți l-ar descrie ca fiind învechit. O descriu ca fiind nostalgică, dedicată și sexy. Hola Mi Pepebe – Call me a devotee.

Scor: 9

Lewis: „Lamem” se întoarce în anii 2000 și sunt complet plin de el. Deși uneori pare că farsele nu sunt prea departe pentru a reveni pe drumul cel bun, funcționează cumva. Ar putea fi un kitsch, dans sau costum sau orice combinație de versuri cu un stereo spaniol, dar nu puteți scoate această performanță din cap. wrs a fost din ce în ce mai bun la fiecare spectacol, iar până când va ajunge pe scena din Torino, nimeni nu va avea nicio îndoială că anul acesta România este ceva la care să fii atent.

Scor: 7

Natalie: Am lăsat astfel de cântece în 2005, nu-i așa? Aveam impresia că Eurovision a devenit ceva mai interesant în ultimii 20 de ani. Sunt pentru beat-urile pulsatile și vibrațiile rasiale, dar este atât de obositor să le forțez tot timpul. Dacă acesta este vibe-ul tău, am foarte mult respect pentru tine, dar atât de mult încât nu-mi place competiția și nu o voi fi niciodată.

READ  Ofițerul 101 a murit în timp ce lucra în România

Scor: 3

Tom: Nu este nimic sofisticat la „Llámame” și nu este diferit în niciun fel. Acesta este un cântec pop de modă veche, care va rămâne în capul tău. Adevărul să fie spus, cu cât îl aud mai mult, cu atât mă bucur mai mult. Din păcate, majoritatea telespectatorilor Eurovision ascultă doar una sau două melodii înainte de a-și lua decizii și, până la urmă, nu este suficient pentru această melodie. Puteți vedea aici oferind oamenilor o șansă pentru o pauză de ceai – mai ales în a 11-a în ordinea de rulare. Sunt foarte îngrijorat că nu va ajunge în finală – sper că va ajunge.

Scor: 7

Pablo: Este periculos de atractiv. wrs „Llámame” a fost transformat într-un Buddha Bar-Esque Thumping Piece care se va potrivi în cluburile de noapte și lounge-urile din toată Europa. Modul în care progresează nestingherit de la trupă la trupă, este reactivat constant, iar instrumentul arată flăcări din toată lumea: latină, Orientul Mijlociu, european, toate fiind în „Lamem”. A interpreta acest live nu este ușor, dar România știe să facă o astfel de muzică în mod constant. Sper să-i vedem în finală de data aceasta.

Scor: 9

Clasamentul României Eurovision 2022

La Eurovision 2022 Wiwi Jury, avem 18 jurați, dar doar cinci recenzii. Mai jos sunt scorurile rămase: