aprilie 19, 2024

Secretele pe care le păstrăm – Noomi Rapace Review aduce lumină și umbră în drama Pulp | Filme

sȘi alții la sfârșitul anilor 1950 într-un oraș suburban american misterios din punct de vedere geografic, unde mașinile cu coadă înaltă se rostogolesc pe străzi și femeile poartă rochii de clopot tăcute, medicul local Louis (Chris Messina) și soția sa de origine română Maja (Nome Rapas) și elementele lor elementare fiul școlii Patrick (Jackson Dean Vincent) arată ca toți ceilalți care urmăresc visul american. Dar, după cum sugerează titlul, secretele sunt în picioare; Destul de multe. Toți încep să iasă când Maja descoperă un bărbat blond și înalt (Joel Kinman, de fapt, și ca Rapas, el este din Suedia) cu un accent german plictisitor. Maja este absolut convins că acest european, care spune că este un cetățean elvețian pe nume Thomas, este de fapt un german pe nume Karl care a făcut lucruri nespuse aproape de sfârșitul războiului în urmă cu 15 ani.

La început, l-a urmărit pur și simplu, purtând tot timpul ochelarii de soare mici și perfecți. În timp ce face acest lucru, coloana sonoră redă o piesă din muzica suspensă cu coarde pe care o puteți auzi într-un film Alfred Hitchcock din acea perioadă, cum ar fi Vertigo sau Rear Window sau, așa cum sugerează Marquee Maja Cinema și The Man, North Northwest.

Sunt indicii obiective grele ca acesta care pătrund oarecum o anumită precizie încorporată în alte părți ale filmului, întrucât regizorul Yuval Adler și distribuția au interpretat un dans narativ pentru fani, dezvăluind și ascunzând părți din fundal, adoptând expresii vagi care pun la îndoială motive. Onestitate. Rapace este deosebit de bun la apariția neclară, nervoasă, slabă și concentrată terifiant deodată, în timp ce tot ce faci este să fumezi o țigară și să stai acolo. Messina și Kinnaman oferă un sprijin puternic și aduc lumina și umbra în rolurile lor.

READ  Primul Festival Internațional de Film de Patrimoniu anunță cele nouă filme care participă la competiția internațională

Una peste alta, este o dramă captivantă. Este același fel de vanitate ca tonomatul din filmul Costa-Gavras – ceea ce face ca audiența să se întrebe dacă cineva este sau nu nazist tot timpul – și este, în esență, un film metalic de 50/50 cu doar două rezultate posibile. Dar filmul face ca moneda să se învârtă în aer pentru o perioadă surprinzător de lungă.

Secretele pe care le păstrăm este disponibil pe 14 mai pe Sky Cinema și acum.