septembrie 27, 2022

Obiectiv Jurnalul de Tulcea – Citeste ce vrei sa afli

Informații despre România. Selectați subiectele despre care doriți să aflați mai multe

Sfaturi pentru o dietă sănătoasă: 5 alimente zilnice care vă pot ajuta să nu mai simțiți foame – sugerează experții

Ești cineva căruia îi este foame tot timpul? Dacă răspunsul este da, atunci cu siguranță știi cât de enervant poate fi acel sentiment. Foamea constantă nu numai că ne face morocănos tot timpul, dar reduce și energia cu salturi și limită. Asta nu este tot. De asemenea, duce la mâncarea prematură sau supraalimentarea, ceea ce duce la creșterea în greutate și la alte boli ale stilului de viață. Dar, te-ai întrebat vreodată de ce ți-e foame tot timpul? În timp ce unii pot crede că se datorează stresului, adevăratul motiv, potrivit experților, este deficiența nutrițională. Înainte de a intra în detalii, să înțelegem mai întâi ce înțelegem prin masă sănătoasă. Nu mănâncă după pofta inimii (ceea ce este și important!), dar satisface nevoile nutriționale zilnice ale corpului. Și dacă nu faci același lucru, vei ajunge să-ți fie foame tot timpul.

(Citește și: Dietă sănătoasă: 7 alternative sănătoase la alimentele și băuturile de zi cu zi potențial dăunătoare)

Explicația fenomenului nutriționist celebritate Lovenet Batra Acesta afirmă că „durerile de foame cauzate de hormonii foamei din corpul nostru apar din mai multe motive. Pentru a le combate, trebuie să găsiți tratamentul potrivit care să stabilizeze energia din sistemul nostru”. Cel mai bun mod de a stabiliza energia este să vă încărcați cu alimente nutritive. Lovneet Batra a mers și pe Instagram pentru a împărtăși câteva alegeri alimentare care te-ar putea ajuta să scapi de foamea bruscă. arunca o privire.

Citeste si: 5 gustări fără vinovăție pentru a combate foamea seara

Sfaturi pentru o dietă sănătoasă: Iată 5 alimente pentru a reduce foamea bruscă:

migdale:

migdale Este considerat un superaliment. Sunt bogate în antioxidanți, vitamina E, magneziu, grăsimi sănătoase, proteine ​​și fibre. Potrivit lui Lovneet Batra, „Se știe că proteinele și fibrele cresc senzația de sațietate. De asemenea, studiul a constatat că consumul de migdale a redus foamea și a îmbunătățit vitamina E și grăsimile mononesaturate din dietă.”

(Citește și: Dietă sănătoasă: Încercați prăjitura cu banane din grâu integral și ciocolată rafinată fără zahăr (video cu rețetă în interior)

Nucă de cocos:

știați, Nucă de cocos Ar putea fi o gustare grozavă pentru a reduce foamea?! „Trigliceridele cu lanț mediu (MCT includ acidul capric, caprilic, caproic și lauric) din nuca de cocos sunt cunoscute că ard grăsimea corporală mai repede și reduc apetitul, ceea ce duce la o scădere automată a aportului de calorii”, a explicat expertul în nutriție. Ea a menționat, de asemenea, că conținutul ridicat de fibre din carnea de cocos poate promova, de asemenea, senzația de sațietate, care mai târziu poate ajuta la prevenirea supraalimentării.

Germeni:

Mugurii buni nu au nevoie de prezentare. Este întotdeauna o opțiune excelentă de a te răsfăța menținând o dietă sănătoasă. Luvneet Batra a declarat: „Vasta de Chana este bogată în proteine ​​și fibre care te țin să te simți plin”. Pe lângă conținutul de proteine ​​din muguri Ne ajută să ne simțim plini pentru o lungă perioadă de timp – este nevoie de mai mult timp pentru a digera proteinele, precum și nivelul hormonului foamei din organism. Acești factori, a remarcat ea, „probabil te ajută să mănânci mai puțin la următoarea masă”.

Lapte:

lapte sau chas Este o sursă excelentă de probiotice. Este bogat în proteine ​​din zer și ne ajută să rămânem hidratați și săturați mult timp. „Studiile arată, de asemenea, că conținutul ridicat de calciu și proteine ​​din iaurt afectează apetitul și aportul de energie”, a adăugat expertul în nutriție.

Suc de legume cu seminte de in:

Sucul de legume este o băutură utilă. Ingredientele (folosite în suc) vă ajută să vă încărcați cu antioxidanți și fibre, care elimină și mai mult toxinele din organism. Vă ajută să vă mențineți satul și promovează o sănătate mai bună a intestinului. „Adăugați o doză de grăsimi sănătoase cu o lingură de semințe de in prăjite”, a adăugat Lovnat Batra.

(Citește și: Un studiu arată că o dietă sănătoasă poate reduce riscul de pierdere a auzului dobândită)

Acum că aveți aceste sfaturi pentru o dietă sănătoasă, vă sugerăm să le implementați în dieta dumneavoastră și să vă bucurați de o viață sănătoasă. Dar amintiți-vă întotdeauna că moderarea este cheia.

Disclaimer: Acest conținut, inclusiv sfaturi, oferă doar informații generale. Nu este în niciun caz un substitut pentru o opinie medicală calificată. Consultați întotdeauna un specialist sau medicul dumneavoastră pentru mai multe informații. NDTV nu își asumă responsabilitatea pentru aceste informații.

READ  Deținutul din închisoarea din județul Cook a fost testat pozitiv pentru variola maimuțelor