septembrie 25, 2022

Obiectiv Jurnalul de Tulcea – Citeste ce vrei sa afli

Informații despre România. Selectați subiectele despre care doriți să aflați mai multe

Trackerele de fitness dezvăluie legături între exerciții fizice, memorie și sănătate mintală

Rezumat: Intensitatea specifică a exercițiilor pe o perioadă lungă de timp este asociată cu diferite aspecte ale memoriei și sănătății mintale.

sursă: Colegiul Dartmouth

Exercițiile fizice vă pot îmbunătăți sănătatea cognitivă și mentală, dar nu toate formele și intensitatea exercițiilor fizice afectează creierul în mod egal. Un nou studiu Dartmouth arată că efectele exercițiilor fizice sunt mai subtile, intensitatea exercițiului pe o perioadă lungă de timp corelând cu diverse aspecte ale memoriei și sănătății mintale.

Rezultatele au fost publicate în Rapoarte științifice și oferă informații despre cum să-ți îmbunătățești antrenamentul.

„Sănătatea mintală și memoria sunt fundamentale pentru aproape tot ceea ce facem în viața noastră de zi cu zi”, spune autorul principal Jeremy Manning, profesor asociat de științe psihologice și cerebrale la Dartmouth. „Studiul nostru încearcă să construiască o bază pentru înțelegerea modului în care intensitatea diferită a exercițiilor fizice afectează diferite aspecte ale sănătății mentale și cognitive”.

Cercetătorii au cerut 113 utilizatori Fitbit să facă o serie de teste de memorie, să răspundă la câteva întrebări despre sănătatea lor mintală și să împărtășească datele lor de fitness din anul precedent. Ei au prezis că persoanele mai active ar avea performanțe de memorie mai bune și o sănătate mintală mai bună, dar rezultatele au fost mai precise.

Persoanele care au avut tendința de a face mișcare la o intensitate scăzută au avut rezultate mai bune la unele sarcini de memorie, în timp ce cei care au făcut mișcare la o intensitate mare au avut rezultate mai bune la alte sarcini de memorie. Participanții care au fost mai activi au raportat, de asemenea, niveluri mai ridicate de stres, în timp ce persoanele care au făcut exerciții regulate la o intensitate mai mică au prezentat rate mai scăzute de anxietate și depresie.

Cercetările anterioare s-au concentrat adesea pe efectele exercițiilor fizice asupra memoriei pe o perioadă relativ scurtă de timp de mai multe zile sau săptămâni, dar cercetătorii de la Dartmouth au vrut să studieze efectele pe o perioadă de timp mult mai lungă.

READ  Stanford și Google colaborează pentru a crea cristale de timp folosind computere cuantice

Datele au inclus numărul zilnic de pași, frecvența cardiacă medie și timpul petrecut făcând exerciții în diferite „zone de frecvență cardiacă”, așa cum sunt definite de FitBit (odihnă, în afara intervalului, arderea grăsimilor, cardio, vârf) și alte informații colectate în timpul unei întregul an calendaristic. Participanții la studiu au fost recrutați online de la Mechanical Turk de la Amazon, o forță de muncă colectivă.

Cele patru tipuri de sarcini de memorie utilizate în studiu au fost concepute pentru a explora diferite aspecte ale abilităților participanților în diferite perioade de timp. Două seturi de sarcini au menit să testeze memoria „episodică” – același tip de memorie folosit pentru a aminti evenimente autobiografice, așa cum ați făcut ieri.

Un alt set de sarcini este conceput pentru a testa memoria „spațială” – același tip de memorie folosit pentru a reține locații, cum ar fi locul unde ți-ai parcat mașina. Ultimul set de sarcini a testat memoria „asociativă” – capacitatea de a reține conexiunile dintre concepte sau alte amintiri.

Participanții care au fost mai activi în ultimul an au avut tendința de a prezenta o performanță mai bună a memoriei în general, dar domeniile specifice de îmbunătățire au depins de tipurile de activitate pe care le-au făcut subiecții.

Cercetătorii au descoperit că participanții care făceau deseori exerciții la o intensitate moderată au avut tendința de a performa mai bine la sarcinile de memorie episodică, în timp ce participanții care făceau adesea exerciții la o intensitate ridicată au avut rezultate mai bune la sarcinile de memorie spațială. Participanții sedentari care fac rar exerciții fizice tind să aibă rezultate mai proaste la sarcinile de memorie spațială.

READ  Radio Pulsar îi dă dreptate lui Binary Einstein cel puțin 99,99%.
Participanții care au fost mai activi în ultimul an au avut tendința de a prezenta o performanță mai bună a memoriei în general, dar domeniile specifice de îmbunătățire au depins de tipurile de activitate pe care le-au făcut subiecții. Imaginea este în domeniul public

Cercetătorii au identificat, de asemenea, legături între sănătatea mintală a participanților și performanța memoriei. Participanții cu anxietate sau depresie auto-raportată au avut tendința de a performa mai bine la sarcinile de memorie spațială și asociativă, în timp ce cei cu tulburare bipolară auto-raportată au avut tendința de a performa mai bine la sarcinile de memorie episodică. Participanții care au raportat niveluri mai mari de stres au avut tendința de a avea rezultate mai slabe la sarcinile de memorie asociativă.

Echipa și-a pus la dispoziție gratuit toate datele și codurile github Pentru oricine dorește să exploreze sau să înțeleagă mai bine setul de date.

„Când vine vorba de activitate fizică, memorie și sănătate mintală, există o dinamică cu adevărat complexă care nu poate fi rezumată în propoziții unice precum „mersul pe jos vă îmbunătățește memoria” sau „stresul vă rănește memoria”, spune Manning.

„În schimb, se pare că anumite forme de activitate fizică și aspecte specifice ale sănătății mintale afectează fiecare aspect al memoriei în mod diferit”.

Pe măsură ce se efectuează mai multe cercetări, echipa spune că descoperirile lor ar putea avea niște aplicații interesante. „De exemplu, pentru a ajuta studenții să se pregătească pentru un examen sau să-și reducă simptomele depresive, pot fi concepute regimuri de exerciții specifice pentru a ajuta la îmbunătățirea performanței cognitive și a sănătății mintale”, spune Manning.

Vezi si

Aceasta arată o adolescentă deprimată

Despre acest Neuroscience Research News

autor: Amy Olson
sursă: Colegiul Dartmouth
A lua legatura: Amy Olson – Colegiul Dartmouth
imagine: Imaginea este în domeniul public

căutare originală: acces deschis.
Urmărirea fitnessului dezvăluie asocieri specifice sarcinii între memorie, sănătate mintală și activitate fizicăScrisă de Jeremy Manning și colab. Rapoarte științifice


rezumat

Urmărirea fitnessului dezvăluie asocieri specifice sarcinii între memorie, sănătate mintală și activitate fizică

READ  Întreaga misiune specială a astronauților SpaceX este pe drum spre casă după o săptămână de întârziere

Activitatea fizică poate aduce beneficii atât sănătății fizice, cât și mintale. Diferite forme de exerciții (de exemplu, aerobic versus anaerob; alergare versus mers pe jos, înot sau yoga; antrenament cu intervale de intensitate mare versus exerciții de anduranță; etc.) De exemplu, alergarea poate afecta foarte mult puterea picioarelor și nucleul, dar poate afecta doar moderat puterea brațului.

Am emis ipoteza că beneficiile mentale ale activității fizice ar putea fi diferențiate în mod similar. Ne-am concentrat în mod special asupra modului în care intensitățile diferite ale activității fizice ar putea fi legate de diferite aspecte ale memoriei și sănătății mintale.

Pentru a ne testa ipoteza, am colectat (în total) aproape un secol de date de fitness. Apoi le-am cerut participanților să completeze sondaje, cerându-le să trimită un auto-raport cu privire la diferite aspecte ale sănătății lor mintale. De asemenea, le-am cerut participanților să participe la un set de sarcini de memorie care au testat performanța memoriei episodice, semantice și spațiale pe termen scurt și lung.

Am descoperit că participanții cu obiceiuri similare de activitate fizică și profiluri de fitness au avut, de asemenea, tendința de a prezenta profiluri similare de sănătate mintală și performanță la sarcini. Aceste efecte au fost specifice sarcinii în ceea ce privește modelele diferite de activitate fizică sau caracteristicile de fitness în diferite aspecte ale memoriei, în diferite sarcini.

Luate împreună, aceste rezultate oferă o muncă de bază pentru proiectarea intervențiilor de activitate fizică care vizează componente specifice ale performanței cognitive și ale sănătății mintale, prin utilizarea instrumentelor de fitness la prețuri reduse.