martie 30, 2023

Obiectiv Jurnalul de Tulcea – Citeste ce vrei sa afli

Informații despre România. Selectați subiectele despre care doriți să aflați mai multe

Un neurolog de la MIT împărtășește 4 lucruri pe care nu le-a făcut niciodată pentru a evita „ceața creierului și uitarea”

Alarma s-a oprit. Te îmbraci, bei cafeaua și mergi la muncă. Dar la ora prânzului, începi să te simți dezorganizat. Recitiți e-mailurile pentru că vă lipsesc Concentrare și claritate mentală.

Nu există nimic mai rău decât ceața creierului. Pe lângă stres și Lipsa de somnPoate fi cauzată de sistemul imunitar care creează un răspuns inflamator în creier. Acest lucru poate duce la simptome precum sărace Concentrare și memoriesau dificultăți în luarea deciziilor.

K nerviStudiez cauzele ceței creierului și ale uitării. Pentru a le evita, iată patru lucruri pe care nu le fac niciodată:

1. Nu mi-am lăsat corpul să se încordeze de mult.

2. Nu folosesc niciodată ecrane cu o oră înainte de culcare.

3. Nu iau niciodată glucoză.

Dacă intestinul tău este nesănătos, puterea ta mentală s-ar putea slăbi, de asemenea. eu Întărirea axului intestinal Menținând o dietă bogată în alimente hidratante, grăsimi sănătoase și proteine ​​digerabile.

Cel mai mult, încerc să evit zahărul. Creierul tău folosește glucoză (zahăr) drept combustibil, dar carbohidrații rafinați, cum ar fi siropul de porumb cu conținut ridicat de fructoză, care se găsește în băuturile răcoritoare, nu sunt surse bune de combustibil. Creierul tău primește prea multă glucoză și apoi prea puțină.

Acest lucru poate duce la iritabilitate, oboseală, confuzie mentală și tulburări de judecată.

De asemenea, mănânc alimente bogate în magneziu – cereale integrale, legume cu frunze verzi, fasole uscată și leguminoase – pentru a-mi ajuta să-mi reglez starea de spirit și ciclul de somn. Și asigură-te că iei ultima băutură cu cofeină înainte de ora 10:00

4. Nu trec niciodată o zi fără meditație.

READ  Când ochii unui robot privesc oamenii, ceva se schimbă în creierul și comportamentul nostru