decembrie 4, 2021

Obiectiv Jurnalul de Tulcea – Citeste ce vrei sa afli

Informații despre România. Selectați subiectele despre care doriți să aflați mai multe

Vedeta de licență, Monique Morley, susține că a avut un atac de cord după vaccinul Covid

O fostă vedetă de realitate a fost diagnosticată cu efecte secundare foarte rare după primul ei jab, despre care susține că a avut și alte sechele „dureroase”.

O fostă vedetă de licență care a fost diagnosticată cu efecte secundare rare pentru Pfizer a susținut că a fost diagnosticată imediat ce a avut un atac de cord.

Monique Morley a spus că a fost spitalizată cu pericardită, un efect secundar foarte rar al vaccinării împotriva Covid-19 care provoacă inflamație în jurul inimii.

Simptomele includ durere în piept, presiune sau disconfort în piept și bătăi neregulate sau sărite ale inimii cunoscute sub numele de „flutter”.

De asemenea, poate provoca dificultăți de respirație și durere la respirație Ministerul Sanatatii.

Dar într-o postare lungă pe Instagram, Monique a susținut că a avut un atac de cord după primul ei accident vascular cerebral, ceea ce a dus-o să fie diagnosticată cu pericardită.

„La 15 minute după primul meu jab, am început să mă aclimatizez necontrolat timp de 45 de minute”, a scris tânărul de 29 de ani.

„Doctorul și asistenta mi-au spus că nu există nicio relație – să nu merg la spital – să merg acasă și să mă odihnesc”.

Monique – care a apărut în sezonul lui Matt Agnew al emisiunii de întâlniri în 2019 – a continuat să detalieze că până a doua zi, simptomele ei se agravau.

„A doua zi, eram în lounge-ul meu când am început să îmi blochez maxilarul, mâinile căzute și palpitațiile inimii, vederea încețoșată.

„Mi-am sunat prietenul să vină pentru că eram speriat.

„La scurt timp după o altă criză incontrolabilă, dar aceasta a durat 1,5 ore și mi-a afectat și vorbirea.”

READ  PlayStation deține o participație minoritară la compatibilitatea de intrare Discord și PS5

Monique a susținut că paramedicii i-au pus simptomele în anxietate, dezvăluind că era „speriată” și descriindu-și experiența ca fiind „dureroasă”.

„Nimeni nu m-a ascultat pentru că știam că nu este îngrijorat – ceva nu era în regulă, dar tocmai am fost concediată”, a continuat ea.

„Și asta a fost cea mai grea parte. A trecut o zi și mai multe dureri în piept, nu puteam să respir corect sau să merg pe distanțe lungi încât eram atât de epuizat.

„Ceva a fost în neregulă, așa că am sunat niște doctori care mi-au spus să merg direct la spital. Am făcut-o și după aproximativ 12 ore am fost trimis acasă.”

Totuși, în acea noapte, la 4.30 dimineața, Monique a spus că s-a trezit „cu un atac de cord”.

După ce a sunat la numărul zero, Monique a fost dusă la spital, unde a spus că testele au arătat că are o „electrocardiogramă anormală, leziuni ale inimii mele, precum și inflamație a inimii/sacului meu în plus față de lichidul din acesta”.

Ea a explicat că diagnosticul a fost pericardită.

După ce postarea ei a devenit virală, Monique și-a actualizat cei 53.000 de urmăritori pe Instagram Stories, spunând că acum are o scutire pentru a intra în centrele de tratament, deoarece nu a primit încă un al doilea acces.

Ea a mai spus că a absorbit o mulțime de reacții din partea oamenilor, inclusiv a criticilor anti-vaccinare, care au descris experiența ei drept „ciudată”.

„… asta nu înseamnă că mă prefac. De ce mă prefac că sunt în spital?”

„..nu-i crede pe unii oameni. Ca să te gândești la treburile tale..nu încerca să-mi spui că nu este real.”

READ  Jucătorii zonei de război au găsit o ușă care ucide instantaneu pe oricine o atinge

În timp ce pericardita este un efect secundar al Pfizer, este extrem de rar, iar toate vaccinurile Covid-19 sunt sigure de utilizat. Riscul de evenimente adverse grave pentru sănătate este mult mai mare în cazul contractării Covid decât în ​​cazul oricăruia dintre vaccinurile disponibile.

Completeaza conversatia Încorporați tweet | [email protected]