Vezi (2022) – Recenzia filmului

Vezi (2022) – Recenzia filmului

observator2022.

Scris și regizat de Chloe Okono.
În rolurile principale: Micah Monroe, Karl Glusman, Berne Gorman, Theodor Pietro, Gabriella Potock, Maddalena Anya, Christina Diliano, Daniel Nota, Ioana Abor, Flavio Crisan și Florian Gumbo.

Concluzie:

Pe măsură ce panica se răspândește în oraș în legătură cu un potențial criminal în serie aflat în libertate, Julia – o tânără actriță care tocmai s-a mutat în oraș cu soțul ei – observă un străin misterios care o urmărește de cealaltă parte a străzii.

Monitor-Mica Monroe -600x338

Micah Monroe este întotdeauna excelent în exprimarea supărării și a paranoiei în subgenul urmăririi (fie că este ceva supranatural într-unul dintre cele mai mari filme de groază din anii 2000, Urmasau chiar foc de tabără schlock ca Greta), așa că a lucrat ca prezentatoare pentru regizoarea Chloe Ocono (care se pare că a reelaborat un scenariu de la Zack Ford) pentru debutul ei regizoral (cu câteva credite pentru numele ei, inclusiv V/H/S/94 bandă de scurgere de furtună) observator Este să alegi o simplă idee.

Filmul o vede pe Julia (Monroe) escortând Bucureștiul și pe soțul ei, omul de afaceri de marketing, Frances (Karl Glusman), iar aceștia creează un apartament de lux. Imediat, telespectatorii sunt cufundați în perspectiva străină a Juliei, fără traducere, neputând înțelege dialogul roman. Lucrurile devin și ele înfricoșătoare, pe măsură ce cinematografia lui Benjamin Kirk Nielsen se depărtează voyeuristic în timp ce Julia și Frances își fac prima dragoste în noua lor casă. A doua zi, Francis se îndreaptă spre muncă, lăsând-o pe Julia singură să studieze limba română și să încerce rutine de bază, cum ar fi să comande cafea la un magazin local. De asemenea, își face câțiva prieteni, printre care și bilingvul Irina (Madalena Anya), în timp ce face cunoștință cu vecinii și alți rezidenți.

READ  Merkur își va prezenta cele mai recente produse cu o „prezență mare” la Entertainment Arena Expo din România

Monitor -2-600x338

Julia a observat și o siluetă care o privea din clădirea de alături. Uimită, mai ales având în vedere știrile recente despre un criminal în serie care ucide femei tinere, ea se simte sufocată ca o potențială țintă. De asemenea, se simte validată de întâlnirea cu un bărbat ciudat (interpretat ciudat de Burn Gorman) prea des pentru a fi luată ca o coincidență. Chiar dacă nu el este ucigașul, este, fără îndoială, ceva în neregulă cu acest om aparent gol și tăcut (și este greu să nu simți că filmul se termină doar atunci când o explorare a motivelor sale devine intrigantă). Scenele dintre Maika Monroe și Burn Gorman vor fi insuportabil de tensionate de vizionat doar pe baza performanței lor, dar apropierea camerei de Julia sporește sentimentul de claustrofobie și moarte iminentă. Ea simte că anxietatea atacă împreună cu Julia.

Francis nu este de acord cu situația. El este dispus să mângâie sentimentele incomode ale Juliei, dar nu consideră experiențele ei drept semne legitime de a o pune în pericol. El devine agitat și începe să profite de bariera lingvistică pentru a-și bate joc de ea în fața colegilor săi. Drept urmare, Irina este însoțitorul loial și susținător aici și ridică o întrebare controversată, dar plauzibilă, cu privire la urmărire și dacă merită sau nu apărată ca adevărată. Indiferent de răspuns, crede Irina Julia. Datorită slujbei Irinei de dansatoare de club underground, în acord cu a fi o egoistă, ia dat Juliei curaj să depășească această persecuție și să facă față acestor temeri.

Monitor -1-600x344

observator Este cu siguranță un film care se referă la beneficii, deoarece este subînțeles și frumos conceput ca filmul. Textul vrea să spună ceva despre consecințele ca bărbații să nu asculte femeile sau să le ia în serios preocupările, în timp ce pun capăt fără milă cu ciocanul acelei case. Cu toate acestea, pentru un studiu atât de terifiant și centrat pe caracter, momentele finale ale observator Dezvoltați-vă picioarele reci și dublați mesajul (care doare de două ori, astfel încât să dea drumul unor imagini simetrice tulburătoare și tulburătoare care pot fi citite în mai multe moduri), favorizând un final distractiv pentru public. Nu pare a fi alegerea potrivită pentru această poveste anume, dar observator Merită analizat.

READ  Laura Mora „Kings of the World” a câștigat premiul I la Zurich – Termen limită

Evaluare legendă pâlpâitoare – Film: ★ ★ ★ / Film: ★ ★ ★

Robert Cogder este membru al Societății Criticilor de Film din Chicago și al Asociației Critics’ Choice. De asemenea, este editorul revistei Flickering Myth Reviews. Verificați aici pentru noi recenzii, urmăriți-mă Stare de nervozitate sau cutie de litri dsau e-mail la [email protected]