mai 18, 2024

Obiectiv Jurnalul de Tulcea – Citeste ce vrei sa afli

Informații despre România. Selectați subiectele despre care doriți să aflați mai multe

Corpul tău are nevoie de trei forme de mișcare în fiecare săptămână

Corpul tău are nevoie de trei forme de mișcare în fiecare săptămână

Înscrieți-vă la seria de buletine informative Fitness, But Better de la CNN. Ghidul nostru în șapte părți vă va ajuta să adoptați o rutină sănătoasă, cu sprijinul experților.



CNN

Mersul pe jos și-a câștigat reputația ca o formă de exercițiu excelentă și accesibilă, la care mulți oameni o pot accesa, iar zeci de studii arată că această activitate populară are și numeroase beneficii pentru sănătate.

A face cel puțin 2.300 de pași pe zi reduce riscul de deces din cauza bolilor cardiovasculare, potrivit ziarului britanic „Daily Mail”. Un studiu Este publicat în ediția din 2023 a Jurnalului European de Cardiologie Preventivă.

În plus, exercițiile cu greutate, precum mersul pe jos, ajută la prevenirea osteoporozei, conform celor raportate de site-ul „healthline”. Un alt studiu Publicat în revista Nature Scientific Reports.

Cu toate acestea, unii experți în domeniile sănătății și fitness-ului subliniază că, deși mersul pe jos este cu siguranță bun pentru sănătatea și fitness-ul tău, nu este un exercițiu de înaltă calitate. Unul dintre acești experți este Melissa Boyd, un antrenor personal certificat și antrenor cu Tempo, o platformă online de antrenament personal. Boyd are sediul în San Francisco.

„Viețile noastre au devenit atât de ocupate – ne mișcăm, stăm toată ziua și apoi suntem epuizați noaptea – încât chiar și o scurtă plimbare te face să simți că ai făcut acest lucru mare și grăbit”, a spus Boyd. „Dar mersul pe jos este de fapt o mișcare esențială de care corpul tău are nevoie pentru a funcționa bine și pentru a ajuta la lucruri precum circulația și digestia și pentru a elibera stresul.”

READ  Mâncatul de carne ne-a făcut cu adevărat oameni?

Pentru a-și ajuta clienții să înțeleagă mai bine de ce mersul zilnic nu vă va aduce un corp pe plajă – ceea ce mulți dintre ei cred, datorită multor influenți ai rețelelor sociale – și discută despre cele trei tipuri de mișcare care sunt benefice pentru sănătatea generală și fitness.

Prima este mișcarea de care corpul tău are nevoie sau are nevoie în fiecare zi, cum ar fi mersul, întinderea și aplecarea. În al doilea rând, mișcarea sportivă, pe care o poți face de mai multe ori pe săptămână pentru a-ți îmbunătăți starea fizică sau pentru a te antrena pentru a practica un sport. În al treilea rând, o mișcare socială pe care o faci pentru distracție sau pentru a intra în legătură cu alții, cum ar fi dansul sau voleiul.

„Este important să ne gândim la mișcarea în aceste categorii diferite, deoarece a nu te mișca toată ziua a devenit normal”, a spus Boyd. „Viețile noastre sunt foarte sedentare și mulți dintre noi încercăm să scăpăm de deficitele de mișcare, dar exercițiul este diferit de mișcarea fizică.

Mersul pe jos este grozav, dar este doar o formă de mișcare unidirecțională, iar corpurile noastre au nevoie de mai mult pentru a fi în formă funcțională, a spus dr. Carl Serino, chirurg de medicină sportivă la HSS Orthopedics cu Stamford Health din Connecticut.

Oamenii folosesc mușchii și tendoanele corpului pentru a le ajuta cu toate îndoirile, răsucirile și răsucirile pe care le fac în viața de zi cu zi, așa că trebuie să fie lucrați și întinși în multe direcții diferite, a spus Serino. El a spus că yoga și Pilates sunt activități foarte eficiente și sănătoase în acest sens.

READ  Giant Crawler al NASA în mișcare pe măsură ce se apropie lansarea unei rachete lunare uriașe

„Întinderea este, de asemenea, foarte ușoară și este ceva ce poți face când te trezești și înainte de a te culca”, a spus Serino.

A avea mușchi flexibili și relaxați înseamnă, de asemenea, că vei avea mai mult echilibru și stabilitate, ceea ce ajută la prevenirea căderilor și a rănilor în toate activitățile fizice, a spus el. Este, de asemenea, o idee bună să vă creșteți ritmul cardiac de câteva ori pe săptămână pentru sănătatea cardiovasculară.

În mod ideal, ar trebui să creați un plan care să includă mișcări zilnice „de valoare”, cum ar fi mersul pe jos și întinderea, cu unele activități cardiovasculare, antrenament de forță și activitate socială pe tot parcursul săptămânii, au spus cei doi. Cu toate acestea, acest lucru poate părea copleșitor pentru mulți.

Împărțirea tuturor acestor mișcări diferite în gustări de antrenament este o modalitate de a te strecura în mișcarea de care corpul tău are nevoie, a spus Boyd.

„Poate să iei o platformă de mers și să faci unele dintre întâlnirile tale în timp ce mergi încet pe platformă”, a spus ea. „Poate că de fiecare dată când mergi la baie, faci 20 de genuflexiuni sau de fiecare dată când iei apă, faci 10 flotări de perete. Dacă conectezi acele gustări de exerciții cu altceva pe care îl faci deja, poți să devină un obicei. ” „Am văzut un mare succes cu asta”.

De asemenea, Boyd își încurajează clienții să găsească o formă de mișcare pe care o să-i placă și care să nu se simtă ca un exercițiu, cum ar fi jocul de kickball sau pickleball. În acest fel, te vei distra și vei fi social în timp ce devii mai în formă.

READ  Oglinda telescopului spațial James Webb de la NASA depășește așteptările pe măsură ce alinierea continuă

Sereno este de acord. „Vedem aici copii în medicina sportivă ai căror părinți vor să joace baseball, dar ei nu vor să o facă”, a spus el. „Este același lucru cu exercițiile fizice. Trebuie să găsești ceva interesant și ușor – poate o activitate pe care o fac prietenii tăi – și să folosești asta ca bază pentru a construi obiceiuri bune.

Începe încet și construiește de acolo

Boyd a spus că regândirea exercițiilor fizice ca mișcările regulate de care corpul tău are nevoie pentru funcționare, fitness și socializare poate fi, de asemenea, o modalitate de a-ți da permisiunea de a-ți face timp să faci mișcare.

De asemenea, este util să rețineți că crearea unui plan de exerciții nu necesită o schimbare imediată și majoră a stilului dvs. de viață. De fapt, cel mai bine este să începeți încet, cu segmente mici și noi de mișcare.

„Ceea ce văd de obicei este că oamenii le place felul în care îi face să se simtă”, a spus Boyd. „Atunci, cu cât devin mai puternici, cu atât vor să se miște mai mult. Mișcarea inspiră mișcarea”.

Melanie Radziecki McManus Scriitor independent specializat în drumeții, călătorii și fitness.