februarie 4, 2023

Obiectiv Jurnalul de Tulcea – Citeste ce vrei sa afli

Informații despre România. Selectați subiectele despre care doriți să aflați mai multe

La mulți ani Kit Harington! Descoperă secretele sale fizice de invidiat


La mulți ani Kit Harington! Descoperă secretele fizicului său de invidiat

26 decembrie 2022, ora 10:27
3 minute de citit

Îi doresc lui Kit Harington la mulți ani!

Poate că nu a câștigat Tronul de Fier, dar a condus mai multe inimi!

Fie că este ca Jon Snow în Urzeala tronurilor sau cavalerul negru în eternitate, Kit Harington Nu reușește să impresioneze publicul cu abilitățile sale de actorie și fizicul dorit.

La cea de-a 36-a aniversare, haideți să aruncăm o privire la ceea ce face din el barca de vis absolută care este.

Harington vizează anumite grupuri musculare în timpul unui antrenament

Potrivit rapoartelor, Harington alege să vizeze anumite grupuri musculare și, de obicei, se angajează în două tipuri de rutine de exerciții.

În primul plan de antrenament, vizează și antrenează tricepșii, umerii, pieptul și stomacul.

Cu toate acestea, în al doilea, el se complace într-un alt se extinde și mișcări de tragere pentru a vă viza bicepșii, spatele și picioarele.

Fiecare rutină este efectuată cu exerciții diferite.

El merge la sala pentru a-și atinge obiectivele de fitness

Rapoartele indică faptul că sesiunile de exerciții Harington sunt în general scurte, dar intense.

În plus, sunt despre construirea și întărirea mușchilor, pentru care merge la sală de cel puțin trei-patru ori pe săptămână.

Ce este mai mult decât corpul lui cizelat? Ei bine, mânerul se răsfăț și cu o serie de sporturi și activități în aer liber, inclusiv călărie, alpinism etc.

Actorul efectuează o varietate de exerciții cu repetări diferite

READ  Previzualizare: Israel vs România - pronosticuri, știri echipe, formații

După cum am menționat mai devreme, Harington are două tipuri diferite de exerciții.

În primul antrenament, care se concentrează asupra pieptului, umerilor și abdomenului său, el face presă înclinată cu mreană, presă cu mreană în picioare, dips ponderate, ridicări laterale și rânduri de cabluri așezat.

Pentru cel de-al doilea, care vizează bicepșii, efectuează chin-up-uri ponderate, bucle la aparate, lifting facial, deadlift-uri românești cu un singur picior și genuflexiuni cu patinaj viteză.

Dieta actorului Spooks se concentrează în principal pe proteine

Potrivit rapoartelor, mesele lui Harington și dieta generală sunt bogate în proteine.

Aproximativ 30% din ceea ce mănâncă într-o zi sunt proteine!

În plus, actorul este cunoscut că preferă să savureze cinci mese pe zi, fiecare adaptată nevoilor de fitness sau cerințelor rolului.

De asemenea, preferă să aibă o zi ocazională de trișare pentru a-și satisface poftele.

Ouăle, orezul brun și cartofii dulci sunt preferatele lui

La micul dejun, lui Harington îi place să mănânce ouă întregi și salate. De obicei, servește un shake de proteine ​​înainte de prânz.

Carnea slabă, orezul brun și ierburile sunt unele dintre mâncărurile sale preferate la prânz.

consumați shake-uri de fructe și proteine ​​ca gustări înainte de a gusta carne slabă, BrocoliȘi cartofi dulci la cină.

Planurile lui de dietă se schimbă în funcție de rolurile sale din filme.