mai 14, 2024

Recenzia filmului românesc – Filme de vacanță, partea 1

Sărbătorile au sosit în sfârșit și, odată cu ele, inevitabilele plante veșnic verzi de sezon, de la Valentine de Crăciun noi și reciclate la… Singur acasa (toate părțile). Dacă cauți alternative la emisiunile TV obișnuite, sau chiar Netflix sau Amazon Prime, iată câteva recomandări care te vor face să râzi, să plângi, să te scarpină în cap sau pur și simplu să te simți uimit.

Elvire chez vous Este versiunea pe care o poți urmări acasă și pe care te poți baza oricând Cinema Elvire PopescuParte a Institutului Francez din București. Cinematograful și-a mutat selecția online, cu un nou program în fiecare săptămână (inclusiv titluri românești). Biletele pot fi achiziționate de la Cartea evenimentelorFiecare film este disponibil pentru streaming în România în ziua respectivă de la 18:00 până la miezul nopții. Zilele următoare vă aduc o poveste de dragoste specială De trup și sufletFrumos, fermecător război receO altă poveste de dragoste, dar de data aceasta într-o perioadă mai tragică, și o fermecătoare comedie franceză Epocă frumoasă. Mandatul lor din ianuarie include (co)producții românești. Aden, Ivana cea GroaznicăȘi Să știidar mai multe despre aceste titluri luna viitoare.

HBO Go O selecție constantă de conținut local și ce deliciu să vezi că au adăugat animație în catalogul lor și un film real pentru sezon, un film cu Anca Damian Capitole fantastice din Maronei / Marona's Fantastic Tale, O poveste emoționantă a unui câine care schimbă diferiți stăpâni și (sperăm că) le atinge viața în același mod în care o ating pe a ei. Realizat cu dragoste, cu animație somptuoasă și un flux bogat de culori și forme, este divertismentul de familie suprem (deși poate nu pentru cei mici, deoarece are momente întunecate).

Cinematograful este cadoul absolut uimitor de Crăciun uniune101 titluri din Arhiva Națională de Film. Filmele din diferite decenii (până în anii 1990) sunt disponibile în perioada 24 decembrie – 31 ianuarie. Biletele de film pot fi achiziționate de la Cartea evenimentelor Este disponibil in Romania. Sunt atât de multe bijuterii aici încât nu știu de unde să încep și ce să recomand, de la tariful mai ușor până la capodoperele mai provocatoare, toate producțiile românești, unele și subtitrate în engleză.

Recomandarea finală este ca de obicei, deoarece niciun Crăciun nu ar fi complet fără clasicul incontestabil al sărbătorilor, foarte amuzant Cornelio Porumboiu. A fost sau na fost?/12:08 East Bucharest. Când trei cetățeni care reprezintă orașul de provincie Vaslui se întâlnesc în studioul local de televiziune pentru a discuta dacă și în orașul lor de provincie a avut loc o revoluție, lucrurile merg prost (și hilar) între arogantul emițător, profesorul alcoolic și pensionarul deprimat care face niște bani în plus, îmbrăcându-te în… Ca Moș Crăciun. Adăugați un cameraman incompetent și un studio care se prăbușește și aveți un film incredibil de amuzant, care este, de asemenea, profund în mișcare, o amintire a modului în care viața poate oferi cele mai triste, amuzante și cu siguranță cele mai stupide povești. Probabil că filmul va apărea la un moment dat la televizor, dar dacă nu, îl găsiți pe Netflix, pe DVD în diverse magazine (de obicei în Cărturești), sau pe Amazon.

Crăciun fericit, dragi cetățeni români, să fie sănătos, în siguranță și să aducă bucurie, pace și mai ales speranță.

READ  Harbour Master - SundayWorld.com

De Ioana Moldovan, Columnist, [email protected]