aprilie 26, 2024

Recenzie: Legacy – Cineuropa

– Dorian Pogo a lansat unul dintre puținele thrillere românești, care explorează consecințele dispariției unui pianist celebru

Theodor Corbin si Madalina Ghenea in moştenire

Într-o industrie cinematografică aproape în întregime polarizată între cinematografia artistică și filmele care doresc să ofere orice compromis este necesar pentru a naviga în legendara reticență a cinefililor români de a viziona filme locale, filmele locale încearcă rareori ambele abordări. O excepție este moştenire [+see also:
trailer
film profile
]
Este primul film al unui actor și regizor moldovenesc de origine română Dorian Bogota. Lansat în cinematografele locale pe 6 martie, thrillerul explorează consecințele dispariției unui pianist celebru.

(Articolul continuă mai jos – informații despre afaceri)

Întâlnim câțiva eroi în prima secvență. Nikoaro (Theodor CorbanUn detectiv de poliție percheziționează apartamentul lui Anton.Marine Gregor), celebrul pianist care a dispărut în urmă cu o săptămână. Nikoaro este ajutat de sora lui Anton, Anna (Irina Radulescu) și soțul ei (Lucien Efrem, ceea ce îi subliniază reputația de unul dintre cei mai firești actori care lucrează în cinematografia românească azi), și nu durează mult până când Nikoar își dă seama că problema este mai mult decât se vede. Ancheta va fi în curând plină de jumătate de adevăr și secrete, care vor deveni din ce în ce mai frustrante atât pentru anchetator, cât și pentru public. Între timp, flashback-urile aduc noi informații și straturi de sens în dialogul subtil al filmului.

Din păcate, scenariul cu care a scris Boguţă Loredana Novak (De asemenea, coautor al Teodor Giorgiolui de ce eu? [+see also:
film review
trailer
interview: Tudor Giurgiu
film profile
]
) insistă constant asupra faptului că moştenire Este un thriller, când de fapt s-ar fi descurcat mai bine ca o dramă de familie. A existat un potențial incredibil în interacțiunile dintre Anton și Anna, doi frați care au fost forțați să intre într-o relație interdependentă atunci când au devenit orfani când amândoi aveau douăzeci de ani, iar apropierea lor a deranjat (sau cel puțin a deranjat) pe toți cei din jurul lor. În loc să exploreze această relație și obsesia lui Anton pentru viața de familie a Annei, povestea insistă să se concentreze asupra investigației lui Nikoari, folosind același instrument: conversațiile și interogatoriile pe care publicul le va afla în curând nu dezvăluie mare lucru din adevăr și lasă multe nespuse. . Poate acesta este motivul vieții festivalului moştenire Practic terminat după premiera mondială a filmului în selecția Festivalului Internațional de Film de la Namur de anul trecut…

Nehotărârea imaginii cu privire la care ar putea fi principala sa atracție poate deruta criticii, dar în același timp se poate dovedi intrigant și tentant pentru publicul roman. În primul rând, thrillerele sunt incredibil de rare în cinematografia românească, o campanie eficientă care indică elemente prietenoase cu publicul în moştenire (Inclusiv o greșeală incredibilă zână Maddalena În rolul Norei, amanta lui Anton) poate fi mai eficient decât rolul fluiere [+see also:
film review
trailer
interview: Corneliu Porumboiu
film profile
]
Și Cornelio PoromboyoOrașul Cannes a ales exoticul neo-noir, care și-a încheiat anul trecut proiecția în cinematografele din România cu peste 30 de mii de telespectatori. În încercarea ei de a câștiga publicul, moştenire De asemenea, folosește un umor oarecum discutabil și o serie de secvențe de acțiune dezamăgitoare.

Ceea ce trebuie spus despre partea detectivă a poveștii este că sfârșitul ei este cel puțin imprevizibil, chiar și pentru cei mai experimentați demoni de acest fel. Acesta este ceea ce îi salvează în cele din urmă efortul lui Pogo moştenire Nu duce lipsă deloc de virajele inutile și de detecția falsă.

Productie romaneasca exclusivista, moştenire Produs de Hai-Hui Entertainment în coproducție cu Mandragora, Actoriedefilm.ro și Point Film. Lungmetrajul a fost lansat în România de Transilvania Film.