Recenzii album: Elizabeth Russo | Le Monde Campbell | Chiriaș de Sud | capră

Recenzii album: Elizabeth Russo |  Le Monde Campbell |  Chiriaș de Sud |  capră
Elizabeth Rousseau

Elizabeth Russo: În timp ce mă așez și mă uit la acest copac partea 2 (aseară din Glasgow) ****

Le Monde Campbell: Sub aripa asta a foamei am căzut (puțin independenți) ***

Southern Tenant: Halloween Hits Vol 1 – Enter the Horror Disco (Johnny Rock Records) ***

Capre: Oh Death (Rocket Recordings) ****

Trubador Ardelean Elizabeth Rousseau Este un secret bine păstrat al scenei muzicale scoțiane. Această compozitoare și compozitoare născută în România, care acum locuiește în Edinburgh, a fost una dintre cele mai liniștite descoperiri ale lui Close, cu albumul ei feeric din 2020 în timp ce stătea și se uita la This Tree. Acum, ea își construiește cu blândețe și meticulos amestecul ei îmbătător de folk, jazz și tradiții mondiale cu un al doilea volum în același spirit eteric, înregistrând cu partenerul Graeme Stephen la chitară, pian și influențe, Udo Dermadt la percuție și Owen van Geel la coarde. .

În mod colectiv, grupul are la dispoziție multe instrumente, dar fac alegeri grozave cu privire la ce să folosească în serviciul celui mai frumos instrument, vocea plină de viață a lui Rosso, care este stratificată pe corzile pizzicato-ului pe cererea agonizantă, știi? Și înmoaie ușor cântecul de leagăn din lecții.

Dincolo de Nori, care înseamnă „dincolo de nori”, este o poezie în italiană care simbolizează călătoria ei migratoare, trăgând din rădăcinile sale muzicale din Europa de Est și adăugând o notă de electronică. Șoaptele și strigătele tradițiilor vocale balcanice adaugă un aspect înfiorător la What Grows Inside Dark Souls, în timp ce poemul roman Hora Unirii este aranjat într-o atmosferă asemănătoare unei versuri sclipitoare.

READ  Cu cine se întâlnește Margarita Levieva în 2022?
Le Monde Campbell

Russo aduce, de asemenea, un omagiu casei ei de adopție, învârtindu-și cântecele pe House Carpenter și preluând cântecul tradițional scoțian de seducție, infidelitate, dezertare și pedeapsă, făcând din nou să lucreze ușor pe vreme rea.

De la Lothian la Locabar, atelier/studio de inventator/muzician/producator Le Monde Campbell. Under This Hunger Wing We Fell este ultimul dintr-o trilogie de albume instrumentale compuse folosind bucle de bandă, în acest caz reduse metodic pentru a crea un set care ar fi putut înregistra cu ușurință sunetul unor filme neon noir de la începutul anilor ’80.

Bastard Wing este o notă de bază pentru sunetele viitoare ale sintetizatoarelor analogice, în timp ce Phonon For No One adaugă o singură vioară, apoi acorduri mai complete și tastaturi alarmante la mix. And They Fear It este un amestec perfect de violoncele electronice și acustice, care combină violoncele puternice melancolice cu valuri de sintetizator, în timp ce The Mountain and the Pendulum combină suspine acustice, fără cuvinte, cu basul puternic.

Pentru ceva mai de-a dreptul sezonier, încercați Hallowe’en Hits Vol 1 – Enter the Horror Disco, o colecție de melodii funk electrice din Loch Ness Monster Mash. Chiriaș de Sudsuita electronică a costumului Americana The Southern Tenant Folk Union, cu vocea invitaților lui Seamus McGarvey și Xan Tyler și membri ai trupei Blueflint și James Brown Is Annie, precum și o narațiune ironică a actorului Simon Tait.

PIC-ul chiriașului sudic: Gary Kavanagh

Maestrul Ghoul Pat McGarvey și grupul său arată un angajament încântător față de tema lor neobișnuită în 16 piese care prezintă toți monștrii tăi preferați de la vampiri, vrăjitoare și mumii până la cel mai secret Lovecraftian Cthulhu, având în vedere tratamentul elegant din Cthulu Clap. Introducerea veselă din alamă la Monsters Rock the House evocă spiritul hip-hopului timpuriu din Bronx, în timp ce piesa se apropie de Werewolf Fever – chitară funk subțire, tastatură disco, bare de rezonanță și fast thriller.

READ  Întoarcerea acasă ar trebui să fie reală

Există mai multă groază de ciocan decât hoții suedezi mascați capră Aducând vibrații voodoo psihedelice și o notă de Antmuzică tribală celui mai recent album al lor, Oh Death, convoacă spiritele cu chitara punk funk la deschiderea Omen Soon You Die, o piesă sigură pentru laissez les mal temps rouler. Dansul lor înfiorător continuă cu dansul rock psihologic Goatmilk și incantația Afrobeat Blow the Horns. Chukua Pesa este un preparat delicios de corzi și instrumente de percuție din Africa de Vest, în timp ce numărul de acid punk-funk Under No Nation este un exemplu excelent al sunetelor lor unite, diavolesc înțepătoare, acoperite de zgomotul saxofonului fără undă.

A Shropshire Lad: English Songs Organizat de Roderick Williams (Haley) *****

Pentru compozitorul multitalentat Roderick Williams, devenit compozitor multitalentat, iată o prezentare minunată de extravagantă a noilor sale abilități dobândite ca DJ. Williams a parafrazat fiecare dintre melodiile britanice din secolul XX pe care le cântă cu orchestra Hallé, toate concepute inițial pentru acompaniament de pian, în termenii cei mai sublimi, expresivi și plini de culoare. Este un joc periculos, păstrând în acest fel integritatea idiomatică a unor pietre prețioase cunoscute precum Sea Fever de John Ireland, A Shropshire Lad de George Butterworth sau The House of Life de Vaughan Williams. Cu toate acestea, Williams a reușit să-și onoreze romantismul cu pensule perceptive și sensibile și, cel mai interesant – pur și simplu ascultă accentul cinematografic pe Sea Fever – folosind resursele bogate ale lui Hallé pentru a-i lumina puternic viziunea interpretativă. Directorul de trupă Sir Mark Elder este creierul spectacolelor grozave non-stop, inclusiv lucrările mai puțin cunoscute ale lui Ena Boyle, William Dennis Brown, Ruth Gibbs și Madeline Dring. Ken Walton

READ  Zanzibar găzduiește pentru prima dată Festivalul Sunwaves

Sean Gibbs: Forum (Muzică Ubuntu) ****

Trompetistul și compozitorul din Londra, Sean Gibbs, o figură familiară în Orchestra Națională de Jazz din Scoția, precum și în multe alte grupuri, se angajează în cel mai ambițios proiect al său de până acum cu acest costum de 17 piese plin de stele, creând un sunet bogat, musculos, drept. . În afara tradițiilor marii trupe de jazz. Trâmbița sa care sună melodică deschide prima piesă, Lewis, la o alunecare de grup fără cusur, făcând loc pauzei zgomotoase de saxofon alto a lui James Gardiner-Pitman. Noile începuturi sunt lustruite în mod similar, cu o trompetă expresivă a lui James Cobos și un boom vesel de la bateristul Jay Davis, înainte ca Cobos să încheie lucrurile elegant. Returul vesel al lui Gibb It Some More prezintă grațiosul saxofon tenor al Helenei Kay, în timp ce Hungover Moments of Clarity este mai distractiv decât sugerează titlul, nu în ultimul rând datorită saxofonului tenor al lui Riley Stone-Lonergan. Ca un bazin de talent și idei, acest lucru este fericit. Jim Gilchrist