martie 28, 2024

Roman Film Review – Poppy Field, House of Dolls, Ce vedem când privim cerul? , Malmkrog, Anim’est

În zilele noastre se așteaptă atâtea filme bune și este păcat că cinematografele sunt capabile să dețină mai puține bilete acum. Dar lucrul bun este că rămâne deschis pentru moment. Până când lucrurile se schimbă din nou peste noapte, iată câteva recomandări.

NSAmplificator Maci / Poppy Field Este debutul regizorului de teatru Eugene Gibbliano și pur și simplu nu-ți dai seama. Ceea ce puteți spune este cât de bine funcționează cu actorii. câmp de mac Se bazează pe evenimente adevărate când un grup conservator anti-gay a suspendat proiecția unui film LGBT în București în 2013. ___STEADY_PAYWALL___

Gibbliano descrie situația tensionată din cinematografie, concentrându-se pe un jandarm care este el însuși gay și se află într-o criză severă. Actor și scriere prin excelență, grațios, inteligent și atractiv, câmp de mac A fost unul dintre cele mai bune filme pe care le-am văzut Ceartă Anul acesta, a avut premiera în România și a câștigat Premiul pentru cel mai bun regizor.

Kristi Boyu Malmcrog Am așteptat peste un an să fie prezentat pe scenă și, dacă există un film de văzut în cinematograf, acesta este, pentru că, sincer, a-l viziona acasă ar putea însemna că probabil nu-l vei termina și eu sunt nespunându-l într-un mod caustic. Malmcrog Bazat pe scrierile filosofului, teologului și poetului rus Vladimir Solovyov din secolul al XIX-lea, filmul este un dialog continuu. constantă, densă, solicitantă, aproape punitivă în durată timp de trei ore și ciudat de fidelă ideilor din textul antic (nu există prea multă gândire contemporană sau reinterpretare critică a acestor idei, în ce scop este o bună presupunere și poate intenționată de Puiu) și Malmcrog Este absorbit de sine și necesită rezistență și atenție, dar este, de asemenea, minunat de precis, încadrat minunat și luminat, iar o singură scenă (aproape) va compensa restul. Acesta este un film magistral, care este ușor de admirat, dar nu ușor de admirat.

READ  România nu reușește să se califice în finala Eurovision

acasă cu păpuși/ casa de papuși A fost unul dintre documentarele mele preferate anul trecut și i-am acordat și un interviu regizorului Theodore Platon care s-a alăturat bunicii sale în vacanța ei anuală cu cei mai buni prieteni ai ei. Mă bucur să o văd în sfârșit în turnee. Faceți-vă o favoare și urmăriți-o, pentru că este o bucurie emoționantă și care vă afirmă viața.

să merg la festivaluri, animst, Festivalul Internațional de Film de Animație, are o selecție excelentă, ca întotdeauna. Se străduiește să se adapteze vremurilor și se ține în direct și online, până pe 17 octombrie. Aruncăm o privire la Programați și urmăriți Opțiunile sunt aici.

Ultimul sfat este un fel de înșelătorie, deoarece nu este o producție românească, ci distribuită local de către tânăra companie de distribuție. unicorn rău, ale cărei opere le-am arătat anterior. Și binecuvântați-i pentru că fac acest lucru, pentru că ce sau ce Do Vedem când ne uităm la cer? Este o minune, dar, ca film de artă georgiană de aproximativ trei ore, trebuie să fi fost greu de comercializat. Situat în orașul georgian Kutaisi, are iubiți încrucișați de stele, copii drăguți, câini vagabonzi iubitori de fotbal și un mod iubitor și îngândurat de a vedea toate minunile din jurul nostru. Pilula fericirii.

De Ioana Moldova Columnist [email protected]

(Informații despre imagine și sursă: câmp de mac // Cinemagia)