mai 4, 2024

Roman Film Review – Panthers, RomComs și Melodramas: Classics for All Time ianuarie

Recenzia filmului românesc – Leoparzi, comedii romantice și melodrame: clasice din toate timpurile în ianuarie

La mulți ani, dragi din interior! Să fii sănătos, calm și bine. Și plin de filme bune!

Începutul lunii ianuarie nu este deosebit de activ în ceea ce privește lansările; Toată lumea este încă în vacanță sau în curs de recuperare. Dar clasicii nu dezamăgește niciodată și există o mulțime de ei pentru a începe noul an cu stil (defilați mai jos pentru trailere).

Cinematica Ivory Bucureștiul are un program grozav zilele acestea. Puteți surprinde o poveste de dragoste care este veșnic citabilă casa Alba (1942). Ingrid Bergman și Humphrey Bogart sunt duo-ul legendar al ecranului și există mai multe plăți pentru Humphrey Bogart, precum filmul noir Sfârşit. Sincer, orice cu Bogart merită urmărit, farmec solid garantat.

Vorbind despre cuplurile legendare de pe ecran, cele mai epice trebuie să fie Vivien Leigh și Clark Gable ca Scarlett O'Hara și Rhett Butler în povestea de dragoste/drama Războiului Civil. Pe aripile vantului (1939). Unele aspecte ale filmelor au îmbătrânit prost (cinema Sclavie „fericită”., unul) dar în rest, acesta este un spectacol genial de technicolor, fără scuze și exagerat de melodramatic. Trebuie să-l vezi pe un ecran mare în toată splendoarea sa (și durata de patru ore).

Weekendul 12-14 ianuarie este dedicat lui Cary Grant, o altă legendă – știu că este suprafolosit și clișeu, dar se potrivește foarte bine aici. Cresterea unui copil (1938) este una dintre cele mai rapide și mai amuzante comedii. Nu, nu este vorba despre copii, este vorba despre un anume tigru numit Copil. Vezi ca să crezi; Când spun „nu mai sunt așa”, trebuie să însemne un căluș după altul, adesea cu o viteză uluitoare. Numai îngerii au aripi (1939) este o imagine de aventură clară, plăcută și este foarte bine să vezi că arată și curiozitatea sa minunată pentru melodramă. Venus blondă (1932), care l-a reunit pe Grant cu o altă legendă (ultima dată când am folosit acel termen, promit), Marlene Dietrich.

READ  Iată recenzia filmului și sinopsisul filmului (2024)

Și puține informații (sau sfaturi) despre filmele menționate mai sus: Când vizitezi Ivory și îți iei bilet la casa de bilete, poți sugera filme de vizionat. Acest lucru este la fel de interactiv.

La Cluj, Cinematograf Victoria Prezintă un nou tarif excelent (drama inteligentă și captivantă a lui Justin Tritt Anatomia unei căderi) și o poveste de dragoste preferată de Revelion Când Harry a cunoscut-o pe Sally (1989), care este, de asemenea, citabil la nesfârșit, iubit și un clasic absolut în canonul comediei romantice.

Continuați cu mai multe spectacole la teatru în 2024!

De Ioana Moldova, Columnist de film: [email protected]
imagine: Matoshiak | Dreamstime.com