august 18, 2022

Obiectiv Jurnalul de Tulcea – Citeste ce vrei sa afli

Informații despre România. Selectați subiectele despre care doriți să aflați mai multe

Fox și prietenii săi se confruntă cu miliarde de dolari în procese din SUA din cauza acuzațiilor de fraudă electorală | Fox News

În lunile următoare alegerilor prezidențiale din SUA din 2020, aripa dreaptă stirile În America era un Vest sălbatic, aparent fără lege pentru toată lumea, unde teoriile conspirației despre aparatele de vot, sacii de vot și liderii venezueleni morți erau repetate spectatorilor non-stop.

Se pare că există puține consecințe în prezentarea celor mai scandaloase idei în perioadele de vârf.

Dar acum, din păcate Fox Newsși One America News Network (OAN) și Newsmax, se dovedește, această nouă lume curajoasă nu era lipsită de jurisdicție legală – cele trei rețele se confruntă acum cu miliarde de dolari în procese ca urmare a acuzațiilor lor fără temei.

În iunie, Dominion Voting Systems, care a furnizat aparate de vot în 28 de state, a primit undă verde a da în judecată Foxcompania mamă a Fox News, într-un caz care i-ar putea atrage pe Rupert Murdoch și pe fiul său Lachlan în lumina reflectoarelor.

În procesul de 1,6 miliarde de dolari, Dominion a acuzat-o pe Fox, și în special pe familia Murdoch, că i-a permis lui Fox News să umfle afirmațiile false că compania de vot a fraudat alegerile lui Joe Biden.

Fox Corp a încercat să respingă procesul, dar un judecător din Delaware a spus că Dominion a arătat suficiente dovezi pentru a continua. Dominion a dat deja în judecată Fox News, precum și OAN și Newsmax.

„Aceste acuzații susțin o concluzie rezonabilă conform căreia Rupert și Lachlan Murdoch fie știau că Dominion nu manipulase alegerile, fie cel puțin ignoraseră cu nesăbuință adevărul atunci când se presupune că au determinat Fox News să-și publice acuzațiile despre Dominion”, a declarat judecătorul Eric Davis. El a spus.

Hotărârea lui Davis nu este o garanție a răspunderii lui Fox. Dar judecătorul a precizat că aceasta nu a fost o încercare frivolă a lui Dominion – iar experții în mass-media și juridice cred că Fox ar putea avea probleme reale.

Ciara Torres Spielici, profesor care studiază dreptul constituțional, a spus: la Universitatea Stetson si coleg in Centrul Brennan pentru Justițieun Institut nepartizan pentru Drept și Politică.

„Motivul pentru care Dominion a dat în judecată este că Fox și alte mass-media de dreapta au repetat minciuni sinistre că aparatele de vot Dominion au furat alegerile din 2020 de la Trump pentru Biden. Dar toate aceste teorii ale conspirației despre mașinile Dominion au fost doar o prostie, iar Fox ca organizație de știri. ar trebui să știi asta și să nu-i dai un megafon acestei părți a marii minciuni.”

„Ceea ce este deosebit de rău pentru Fox este [that] Dominion le-a cerut să oprească și să corecteze înregistrarea în timp real, iar Fox a continuat să răspândească declarații greșite despre compania mașinilor de vot.”

Într-adevăr, în hotărârea sa, Davis a remarcat că „alte ziare aflate sub controlul lui Rupert Murdoch, inclusiv Wall Street Journal și New York Post, au condamnat acuzațiile președintelui Trump și l-au îndemnat să recunoască înfrângerea”.

Un purtător de cuvânt al Fox News a declarat într-o declarație: „Reducerea capacității presei de a raporta liber despre procesul electoral din SUA este flagrant contrară libertăților pe care a fost fondată această națiune și suntem încrezători că vom prevalea în acest caz, deoarece Primul Amendamentul este fundamentul democrației noastre și trebuie protejat. libertatea presei.”

Un posibil precedent în Dominion v. Fox poate fi găsit într-un caz recent care o implică pe Sarah Palin, care… Depuneți un proces împotriva New York Times. Palin a susținut că ziarul și-a afectat cu răutate reputația, legând în mod greșit discursul său de campanie de o împușcătură în masă. în februarie juriul de către Cu Times, a constatat că un angajat al Times nu a acționat cu „răutate reală” împotriva unei persoane publice sau cu „nesocotire nesăbuită” a adevărului – criteriile necesare pentru a dovedi calomnia.

Dar Torres Spielici a spus că victoria din Tamisa nu ar trebui să-i dea lui Fox prea multe speranțe.

„În cazul Palin, New York Times a corectat rapid o greșeală făcută despre Palin în timp ce edita un articol”, a spus Torres Spielici.

„Fox News, în schimb, și-a menținut un comportament prost și a spus în mod repetat mituri despre aparatele de vot ale Dominion. Acesta este probabil motivul pentru care judecătorii din multe dintre aceste cazuri de defăimare Dominion nu au fost demiși”.

Dominion nu este singura companie care solicită despăgubiri de la Fox și de la contemporanii săi.

Smartmatic, compania de software pentru alegeri care a furnizat software de vot de precizie o provincie la alegerile din 2020, dar s-a trezit vulnerabil la acuzațiile că ar fi fost înființată „cu scopul specific de a defini alegerile” de către asociații lui Hugo Chávez, fostul președinte al Venezuelei care a murit în 2013, proces Fox Corp, Fox News & Co. pentru 2,7 miliarde de dolari.

Cu toate acestea, Fox News este cel mai vizionat și cel mai influent canal de știri prin cablu din Statele Unite și probabil că este prea mare pentru a eșua.

Dar nu este cazul rețelelor mai mici de dreapta OAN și Newsmax, ambele fiind la fel da în judecată De către Dominion și Smartmatic – În iunie, un judecător din Delaware a respinge Moțiunea Newsmax de a respinge cazul Dominion a fost respinsă, dar nu a afectat dacă Newsmax era nevinovat sau vinovat.

„Cred că OAN va fi ștearsă de costurile litigiilor.” Angelo Carusone, Președinte și CEO al Mass-media este importantă pentru Americacare monitorizează mass-media de dreapta.

Caruson a remarcat că OAN se luptă deja să supraviețuiască, fiindcă a fost Proiecție De către DirecTV Cable Company – care a fost S-a spus Responsabil de 90% din veniturile OAN – în aprilie.

„Începem să vedem deja că programe au fost reduse, au fost disponibilizate, au redus numărul de programe. Așa că în mod clar nu au resursele pentru a trece prin procese lungi”.

Caruson a spus că Newsmax, care este încă difuzat de DirecTV, are „un flux relativ de numerar” în comparație cu OAN — suficient pentru a supraviețui, dacă nu pentru a atrage miliardele de dolari care caută Dominion și Smartmatic.

Standul Newsmax la Conferința NRA din Houston în mai. Foto: Patrick T. Fallon/AFP/Getty Images

Newsmax a declarat într-o declarație că „a raportat acuzații făcute de președintele Trump și agenții săi și în niciun moment nu am raportat veridicitatea acestor acuzații. Am raportat, de asemenea, despre criticii acuzațiilor lui Trump”.

„Procesul pentru Dominion este un atac asupra presei libere și pune în pericol toate instituțiile de presă dacă acestea prevalează”, a adăugat ea.

OAN nu a răspuns unei solicitări de comentarii.

În ceea ce privește Fox, cel mai important lucru ar putea fi dacă membrii familiei Murdoch sunt vulnerabili la descoperire – că ei și Fox ar putea fi nevoiți să predea documente care pot include date de comunicații – ca parte a procesului legal, a spus Carusone.

Mesajele text obținute de comisia din 6 ianuarie au dezvăluit deja o legătură între Gazdele Fox News și oficialii Casei Albe În ceea ce privește rebeliunea – și pare puțin probabil ca acesta să fi fost singurul lucru discutat.

„Cred că odată ce începi să scoți materialul de descoperire, ceea ce vei descoperi este că a existat o mulțime de comunicare între oamenii lui Trump, în interior și în exterior, cu privire la promovarea unor minciuni și narațiuni foarte specifice”, a spus Carusoni.

Deși Fox este mai confortabil din punct de vedere financiar decât OAN și NewsMax, nu este în pericol. Fox News urmează să-și renegocieze contractele cu furnizorii de cablu la sfârșitul acestui an, iar Caruson a spus că companiile de cablu ar putea recurge la proces pentru a scădea prețurile.

Problemele Dominion și Smartmatic vor continua probabil pentru ceva timp și rămâne de văzut cum vor interacționa Fox News, OAN și NewsMax.

În ceea ce privește acuzațiile conspirative ale canalelor de știri de fraudă electorală, cel puțin asta este ceva care a fost deja soluționat.

Tribunale, Departamentul de Justiție, Funcționari electorali Au investigat și s-au separat Aceste acuzații, la fel ca și Agenția de securitate cibernetică și a infrastructurii a Departamentului pentru Securitate Internă din SUA.

„Alegerile din 3 noiembrie au fost cele mai sigure din istoria Americii”, a spus agenția El a spus Într-o declarație din 2020.

„Deși știm că există multe acuzații nefondate și oportunități de dezinformare cu privire la procesul nostru electoral, vă putem asigura că avem cea mai mare încredere în securitatea și siguranța alegerilor noastre, și la fel ar trebui și dumneavoastră”.

William Barr, procurorul general al lui Trump, a descris-o în termeni ceva mai puțin complicati.

Acuzații de ingerință electorală, bar Spune Comisia din 6 ianuarie a fost o „prostie”.

READ  Rezistența lui Ernest Shackleton a fost găsită sub gheața antarctică mai mult de un secol mai târziu